• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jõuline urin loob sõidumeeleolu

    Seat Toledo 90- ja 110-hobujõulised otsesissepritsega TDI-turbodiiselmootorid teevad auto senisest tugevamaks ja kiiremaks.
    «Diisel ei tundugi diislina,» ütles 110hobujõulist Seat Toledo TDI-d proovinud bensiinimootoriga auto juht.
    Tõsi, mootori omalaadset tugevat mürinat pole tootjad suutnud või tahtnud peita, nagu seda on tehtud uuel BMW-l. Ka ei pane äkiline gaasipedaali vajutamine Toledot noolena edasi tormama.
    Uue diiselmootoriga autos on siiski järjekindlat jõulisust, mis sõidutempo ruttu üles pumpab. Vaid hetketi sooviks, et gaasipedaali all peituks veel midagi.
    Väikegi sõidukogemus paneb autot möödasõitudel usaldama, sest 110hobujõulist, 11 sekundiga 100km tunnikiiruseni kiirendavat mootorit toetavad 15tollised rehvid ja head pidurid. Kõigil Seat Toledo mudelitel on lisaks ABSile EBV (elektrooniline pidurdusjõu regulaator), ESBS-süsteem säilitab stabiilsuse kurvis pidurdamisel. Auto sportvariandil on lisaks EDS ja V5-l ESP (elektrooniline stabiilsuskontrollisüsteem).
    Endiselt on Seati tunnusjoon väike kütusekulu, viiesaja kilomeetri järel on 55-liitrise paagi sisust pool alles.
    Auto juhtimine on hea vaatevälja, neljas suunas reguleeritava rooli, kuues suunas reguleeritava istme ja optimaalsel hulgal infot pakkuva armatuurlaua tõttu mugav. Ruumikas salong ja silmapaistvalt suur pakiruum teevad Toledost sobiva pereauto. Sügava pakiruumi puhul on tegu vaid sinna pandu kättesaamisega.
    Seat Toledo hind on jäänud samaks mis kolm aastat tagasi, varustus aga oluliselt täienenud. Stella-tüüpi põhivarustuses on neli turvapatja, ees viieastmelised istmesoojendused puldiga kesklukk, elektriaknad, kolme punkti turvavööd, tulepesurid, klaasipesurite elektrisoojendus, välistemperatuuri näidik jne.
    Auto on võimalik osta ka heleda sisuga, siis tuleb aga auto enda värvi valimisel leppida vaid kolme võimalusega. Pere- või tööautole pole hele sisu siiski praktiline.
    Stella ja temast 15 000 krooni kallima Spordi põhiline vahe on luksuslikum polster, sportistmed ees, 4 kõlariga stereosüsteem, valuveljed, nahkrool ja udutuled.
    Seat Toledol on kolmaski variant, 2,3-liitrine ja 150-hobujõune V5, millel nahksisu, elektrilised mäluga esiistmed jne. Selle auto hind on 329 990 krooni.
    Seati-müüjad ise prognoosivad suurimat müügiedu aga hoopis 1,6-liitrise bensiinimootoriga Seat Toledole, mis maksab vaid veidi üle paarisaja tuhande krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

E-resident: õiglased tasud Eesti loomemajandusse!
Rohkem kui 70 aastat pärast loojate õiguste fikseerimist ÜRO inimõiguste deklaratsioonis on paljude autorite tasustamine endiselt kõike muud kui õiglane ja läbipaistev, kirjutab ettevõtte Digiciti asutaja ning Eesti e-resident Philippe Rixhon.
Rohkem kui 70 aastat pärast loojate õiguste fikseerimist ÜRO inimõiguste deklaratsioonis on paljude autorite tasustamine endiselt kõike muud kui õiglane ja läbipaistev, kirjutab ettevõtte Digiciti asutaja ning Eesti e-resident Philippe Rixhon.
Andris püssi põõsasse ei viska – siit leiad tema uued investeeringud
Väljamõeldud tegelane, Läti investor Andris rühib meelekindlalt edasi, teeb uusi oste, kuigi aktsiapositsioonid on miinuses ja turgude tõusu ei paista kuskil.
Väljamõeldud tegelane, Läti investor Andris rühib meelekindlalt edasi, teeb uusi oste, kuigi aktsiapositsioonid on miinuses ja turgude tõusu ei paista kuskil.
Koolitaja: et oma ärist aru saada, tuleb protsessid üle vaadata
Koolitaja Kreet Solnask andis Äripäeva raadio hommikuprogrammis praktilist nõu juhtidele, kes maadlevad ühelt poolt sellega, kuidas äriprotsesse kiiresti muutuvas keskkonnas muuta ja teisalt sellega, kuidas samal ajal ka töötajate motivatsiooni tõsta.
Koolitaja Kreet Solnask andis Äripäeva raadio hommikuprogrammis praktilist nõu juhtidele, kes maadlevad ühelt poolt sellega, kuidas äriprotsesse kiiresti muutuvas keskkonnas muuta ja teisalt sellega, kuidas samal ajal ka töötajate motivatsiooni tõsta.
Töötute arv vähenes aastaga 9200 inimese võrra
Tänavu esimeses kvartalis oli tööjõus osalemise määr 73,1%, tööhõive määr 69% ja töötuse määr 5,5%, teatas statistikaamet. Statistikas ei kajastu Ukraina sõjapõgenikud, kes esimeses kvartalis Eestisse saabusid.
Tänavu esimeses kvartalis oli tööjõus osalemise määr 73,1%, tööhõive määr 69% ja töötuse määr 5,5%, teatas statistikaamet. Statistikas ei kajastu Ukraina sõjapõgenikud, kes esimeses kvartalis Eestisse saabusid.
Nädala lood: turud on katastroofi äärel ja vähidiagnoosi saanud omanik otsib edukale firmale ostjat
Sel nädalal kõnetas Äripäeva lugejaid enim aktsiaturgude suur langus, mida analüütikud nimetavad juba pea katastroofiks ning lugu raske vähidiagnoosi saanud ettevõtjast, kes otsib keerulistel aegadel oma edukale firmale ostjat.
Sel nädalal kõnetas Äripäeva lugejaid enim aktsiaturgude suur langus, mida analüütikud nimetavad juba pea katastroofiks ning lugu raske vähidiagnoosi saanud ettevõtjast, kes otsib keerulistel aegadel oma edukale firmale ostjat.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.