• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jäätisemüügi maht on kahekordistunud

    «Kaks korda on jäätise müük kindlasti suurenenud, kui mitte rohkem,» ütles Nõmme keskuse toidupoe juhataja asetäitja Karmen Veskoja. «Õnneks pole see suvi olnud probleemi, et tehased ei jõuaks meile niipalju jäätist anda, kui küsime.»
    Ka Kadaka Selveri müügijuht Ave Anniste ütles, et jäätisemüügi maht on viimasel ajal kaks korda suurenenud. «Ostetakse peamiselt Eesti jäätist,» ütles Anniste. «Kõige rohkem lähevad jäätised, mida saab kohe süüa, vähem suured perejäätised.»
    Jäätisetootja Balbiino juhataja Riho Niils ütles, et tehas toodab praegu jäätist kolmes vahetuses, muidu tehakse jäätist ühes või kahes vahetuses. «Selline suvi on kingitus,» ütles Niils. «Kui nii sooja ilma oleks kauem, võiks Eestis olla palju jäätisetehaseid.»
    Balbiino päevakäive on praegu ligi kaks korda suurem kui mais. Iga päev müüb tehas jäätist 800 000 kuni miljoni krooni eest.
    Eile uue jäätisetehase avanud Tallinna Külmhoone nõukogu esimees Margus Puust ütles, et uue tehase avamisega ei tohiks enam tulla probleemi, kus suvel ei jõuta piisavalt toota. «Varem tootsime jäätist enne suve lattu, nüüd aga ei pea enam raha laovarude alla kinni panema,» sõnas Puust.
    Külmhoone müüb suvel iga päev 16--17 tonni jäätist, jäätise müügi kuukäibed ulatuvad sõltuvalt ilmast suvel kuni 15 miljoni kroonini.
    Väljaspool jäätise müügi kõrghooaega müüb Külmhoone jäätist iga kuu 8--10 miljoni krooni eest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Bibikovide eksperiment: raha läks umbropsu Enefit Greeni
Äripäeva uue investeerimiseksperimendi peategelased Gerli ja Roland Bibikov on eksperimendist elevil nagu lapsed enne jõuluvana tulekut. Esimesele tehingule lendasid nad peale suure hurraaga, mis tegi kogenud investor Toomase korraks murelikuks.
Äripäeva uue investeerimiseksperimendi peategelased Gerli ja Roland Bibikov on eksperimendist elevil nagu lapsed enne jõuluvana tulekut. Esimesele tehingule lendasid nad peale suure hurraaga, mis tegi kogenud investor Toomase korraks murelikuks.
Soome president kohtub reedel Putiniga
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja: kogu sektor kukkus suurelt
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.
Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.