Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tarbija langetab ostuotsuse kolmes etapis

    Tavapärane müügipraktika käsib teil müüa ettevalmistatuna, täieliku ülevaatega oma tootest või teenusest.
    Toodet esitledes kulutab müüja tavaliselt palju argumente ja vastuargumente, et toime tulla vältimatute vastuoludega. Sellisel juhul on tema eesmärk kohale minna ja n-ö näitemängu kontrollida, huvi tekitada, pidevalt tegevust liikumas hoida ja mitte lasta potentsiaalsel kliendil igavust tunda või tema tähelepanul hajuda.
    Eespool kirjeldatud müügi probleem on, et see ei tööta. Te lähete ja esitate ostjale kõik oma põhjused, miks arvate, et ta peaks teie kaupa või teenust ostma. Väga harva on ostja vajadused samad kui teie pakutavad eeldused.
    Seda tüüpi müük põhjustab protesti iga kord, kui mainite kasu või iseärasust, mis on ostjale tähtsusetu. Siis peate tulistama oma vastuargumente, et manipuleerida vestlust ja saada see tagasi oma rajale.
    Kõige lihtsam ja järeleproovitud element näost näkku müügi puhul on fakt, et inimesed ostavad oma põhjustel, mitte teie pakutud põhjustel. Kuni te ei saa aru ostja põhjusest osta või mitte osta, müüte te silmad kinni. Te surute oma toodet niikaua peale, kuni jooksete kokku ostjaga, kelle vajadused langevad kokku teie ootustega. See strateegia teeb müümise poole raskemaks, kui see olema peab.
    Müüki alustades peab õppima tundma oma ostja vajadusi, probleeme, võimalusi, hirme, äripraktikat, igatsusi, eesmärke jne. Siis saate kohandada oma esitlust ostja vajadustega. Kui raske see infokogumine ka ei oleks, müügiedu tänases ärimaailmas sõltub just sellest tegevusest.
    Lihtne reegel, mida järgida, oleks põhimõte, et te ei esita toodet või teenust enne, kui teate, et see on ka ostja huvides.
    Ostmine on otsuse tegemise eritüüp ning iga kord, kui ostja otsustab osta, teeb ta tõsise ettearvatava sammu. Otsuse tegemise etapid sisaldavad:
    - olukorra hindamist;
    - võimalike lahenduste otsimist;
    - parimat lahendust.
    Iga kord, kui hakkate rääkima oma tootest või teenusest, hüppate üle esimesest ja teisest sammust ning lähete kohe kolmanda juurde, öeldes ostjale: «Ma olen juba otsuse teie eest langetanud ja siin on põhjus, miks.» Te peate alati viima ostja läbi esimesest ning teisest sammust, mis on tema loomulik otsuse tegemise protsess.
    Autor: Greg Mathers
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Tugev dollar paneb Eesti firmadele põntsu, mõne taskud täidab aga miljonitega
Euro suhtes üha kallinev USA dollar Eesti majandusele midagi rõõmustavat ei tähenda: inflatsioon saab hoogu juurde, võitjaks käputäis ettevõtteid.
Euro suhtes üha kallinev USA dollar Eesti majandusele midagi rõõmustavat ei tähenda: inflatsioon saab hoogu juurde, võitjaks käputäis ettevõtteid.