Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaam võib tulla ka neti.ee keskkonda
Eesti Telefon kaalub võimalust hakata tänavu sügisest müüma reklaamipinda Eesti külastatavaimas internetikeskkonnas www.neti.ee.
Eesti Telefoni teleteenuste pressiesindaja Marko Kadaniku sõnul on veel vara rääkida hindadest, sest reklaamipinna müügi suhtes pole veel lõppotsust langetatud.
Praegu on kõige kallim reklaamipinna hind online.ee keskkonnas, mis on neti.ee järel külastatavaim server. Neti.ee külastatavus on ligi 50% suurem kui online.ee-l.
Meediaagentuuri Media House tegevdirektor Primo Annus ütleb, et uus reklaamikanal oleks reklaamiandjale igal juhul väga ahvatlev.
MikroLinki juhatuse esimehe Allan Martinsoni sõnul on reklaami müümine neti.ee-s loogiline samm ja juhtub varem või hiljem.
«Neti.ee kui tõsise veebilehekülje tulek reklaamipindade hulka tõstab huvi internetireklaami kui sellise vastu üldse. Neti.ee edu aitab online.ee-d, ja vastupidi. Kliendid hakkavad internetti oma reklaamiplaanidesse veel tõsisemalt sisse planeerima,» selgitab Allan Martinson.
Samas on neti.ee ja online.ee suhteliselt erinevad keskkonnad.
Neti.ee-st kui otsimootorist hüpatakse kohe edasi järgmistesse veebisaitidesse, samal ajal kui online.ee hoiab surfajat kogu aeg oma keskkonnas.
Autor: ÄP