Indrek Kald • 22. juuli 1999 • 2 min
Jaga lugu:

Nokia edu Ericssoni ees neljakordne

Nokia mobiiltelefone müüdi teises kvartalis Ericssonidest üle nelja korra rohkem, veel selle aasta esimese kolme kuu seis oli 3:1 Nokia kasuks.

Nokia hoiab Eestis uute mobiiltelefonide müügi osas pikemat aega oma liidripositsiooni. Tema konkurendid Ericsson ja Siemens tõid selle aasta teises kvartalis turule mitmeid hästi müüvaid telefone. Nagu aasta esimese kolme kuuga osteti aprillist juunini kõige rohkem keskmise hinnaklassi mudelit Nokia 5110, mida ametlikud maaletoojad müüsid 7557 eksemplari. Teise positsiooni hõivas Q GSMi poolt aastase liitumislepinguga müüdav Alcatel One Touch View.

Nokiat maale toova OÜ Mobinest direktori Agur Jõgi sõnul oli teise kvartali müük ootamatult palju parem esimese kolme kuu müügist. Ericssoni ja Siemensi uued telefonid, operaatorite soodsad kõnehinna pakkumised ja ilus suvi, mis paneb inimesed liikuma ja rohkem suhtlema, põhjendas Jõgi müüginumbrite kasvu.

Teise kvartali suurim üllataja oli Siemensi uus mudel c25, mis edestas Ericssoni parimaid mudeleid. Hallo! turundusjuht Kaido Pähn nimetab Siemensi edu põhjustena õiget turuletuleku aega, toote hinna ja kvaliteedi suhet ning telefoni väikeseid mõõtmeid. Turul, kus domineerivad Nokia ja Ericsson, on hulk inimesi, kes tahavad erineda ja on nõus alla neelama Siemensi hädad, näiteks puuduvad eestikeelne menüü ja kell, mis teistel selle hinnaklassi telefonidel on, selgitas Pähn.

Nokia tootenimistust kadus mais 3110, Ericssonil GA 628 ja GH 688. Lisandusid Ericsson T18s ja A1018s. Philips on üldse lõpetanud Eestis oma mobiilide müügi. Ühtki uut NMT-telefoni Eestis teises kvartalis ei müüdud.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt