• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Leedus liikluskindlustus kehtetu

    Aatomik-Transpordi juhtkond ei pööranud suuremat tähelepanu nende veoauto Leedus põhjustatud liiklusõnnetusele, kuni pool aastat pärast õnnetust saabus kahjukannataja kiri hüvitussooviga. Aatomik-Transpordi kindlustuslepingud olid Leedus kehtetud.
    Aatomik-Transpordi veoauto sõitis veebruaris otsa kiirtee äärde pargitud sõiduautole. Kuna veok oli liisitud, siis oli tal kaskokindlustus ning veofirmal ei tekkinud probleeme oma autole tekkinud kahjude kandmisega. Firmajuht Andres Sallo arvas, et ka kannatada saanud sõiduauto kulude hüvitamine kulgeb ladusalt, kuna firmal oli tehtud rohelise kaardi kindlustus. Ometigi on autoveoettevõtte kontorisse jõudnud sõiduauto omaniku kiri, milles ta palub õnnetuses süüdi tunnistatud Aatomik-Transpordi autojuhil katta 2500 dollari suurune auto remondi kulu.
    Sallo on pärast kahjunõude saamist uurinud lähemalt Leedu liikluskindlustuskorda ning avastanud kurva tõsiasja, et Leedus ei kehti Euroopas üldtunnustatud rohelise kaardi kindlustus. Ka piiril ei sunnita autojuhte riiki sisenemisel tegema mingit liikluskindlustust. «Teisisõnu on Leedus selline süsteem, et seal üldse kindlustust ei ole,» nendib Andres Sallo.
    Euroopa riikidest pole kohustuslikku liikluskindlustust Leedus ja Venemaal, seega ei kehti nendes riikides rohelise kaardi süsteem. Riskide hajutamiseks peab sõidukijuht kasutama Baltic Pooli kindlustust või ostma kindlustuse Leedu või Venemaa piirilt. Eesti Liikluskindlustuse Fondist öeldi, et on teada isegi juhtumeid, kus Leedu piiril nõutakse mingi liikluskindlustuse olemasolu, kuid seadusejärgset õigust sellise nõude esitamiseks ei ole.
    Aatomik-Transpordis nuputatakse, mida hakatrtra peale liiklusavariist üleskerkinud kahjunõudega. Nõudega tegelev Veronika Rebane tunnistab, et Aatomik-Transpordi veok oli liiklusõnnetuses süüdi. Kuid kahjukannataja ei süüdista kirjas firmat, vaid ütleb, et süüdi oli avarii põhjustanud autojuht. Praeguseks on see autojuht Aatomik-Transpordist töölt lahkunud.
    Liikluskindlustuse Fondist kinnitatakse, et Aatomik-Transport on kahju tekitanud ja peab selle kahju ka hüvitama, muidu kaebab kahjukannataja firma kohtusse. Kas maksma peab Aatomik-Transport või veoki roolis olnud autojuht, sõltub sellest, kas juhi ja firma vahel oli sõlmitud materiaalse vastutuse leping. Kui seda lepingut ei olnud, jääb kogu lahju Aatomik-Transpordi kanda.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Kaitsta tuleb Ukraina maad, mitte Putini nägu
Iga hinnaga saavutatud relvarahu Venemaaga teeniks Lääne-Euroopa mugavuse, mitte Ukraina huve. Selle soovitajatel jätkub lihtsalt jultumust väita midagi muud, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Iga hinnaga saavutatud relvarahu Venemaaga teeniks Lääne-Euroopa mugavuse, mitte Ukraina huve. Selle soovitajatel jätkub lihtsalt jultumust väita midagi muud, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsionärid kinnitasid dividendi
Täna toimus Enefit Greeni aktsionäride koosolek, kus kinnitati 0,151 eurone dividend, selgub börsiteatest.
Täna toimus Enefit Greeni aktsionäride koosolek, kus kinnitati 0,151 eurone dividend, selgub börsiteatest.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Raadiohommikus IT-minister, aasta reklaamiagentuur ja revolutsioon tervishoius
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
Väikeste linnade uued arendused langevad surve alla
Arendajad ja kinnisvaraekspert leiavad, et kiire hinnatõus Tallinnas ei anna hoogu korterelamute kerkimisele väikestes linnades – pigem hakkab see peatuma. Samas ei ole kõik seda meelt ja julgevad uusi arendusi püstitada.
Arendajad ja kinnisvaraekspert leiavad, et kiire hinnatõus Tallinnas ei anna hoogu korterelamute kerkimisele väikestes linnades – pigem hakkab see peatuma. Samas ei ole kõik seda meelt ja julgevad uusi arendusi püstitada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.