ÄP fototoimetus • 18 oktoober 1999

Turunduseelarve koostamisel arvesta sihtrühma huvidega

Noored on keskmisest enam huvitatud osalemast avalikel jaanilaupäeva ja jaanipäeva üritustel ning popmuusika vabaõhukontsertidel, näitab Emori uuring.

Samas on 15-24aastased keskmisest vähem huvitatud jalgpalliüritustest, 37% väidab, et järgmine kord sellel kindlasti ei osale. Ka klassikalise muusikaga vabaõhukontserdi ning laulu- ja tantsupeogi suhtes on noored tõrjuvama hoiakuga.

Emori suunajuht Aivar Voog ütleb, et ettevõte saab oma turunduseesmärkide saavutamiseks kasutada väga hästi massürituste poolt pakutavaid võimalusi. Nende spondeerimisega ja loovate müügiedendusvõtete aktiivse kasutamisega saab näiteks efektiivselt tutvustada oma firma või toote brand'i ning lõppeesmärgina luua positiivseid seoseid võimalike tarbijate mälus.

Emori omnibuss-tüüpi uuringute üldkogumi moodustavad Eesti alalised elanikud. Valim on moodustatud isekaaluvana, st kasutatakse üldkogumi proportsionaalset mudelit, kus kõik küsitletud inimesed esindavad võrdset arvu üldkogumi inimesi.

Vt. ka Osalemine suveüritustel

Autor: ÄP

Hetkel kuum