Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
BBH vahendab Pepsi Balti turule
Saku Õlletehase peadirektor Cardo Remmel ütles Äripäevale, et kokkulepe Pepsi toodete esindamiseks tähendab Saku Õlletehase strateegia muutumist. Senine õlletehas muutub jookide tehaseks, mis hakkab tegelema karastusjoogiäriga.
Praegu villib PepsiCo Balti turul müüdavad Pepsi joogid Poolas.
Remmeli sõnul pole Sakul plaanis vähendada turgu valitseva Coca-Cola turuosa, vaid suurendada Pepsi turuosa. Tema sõnul on turuosa suurendamine võimalik, sest seni pole Pepsi-Cola toodete müümisel tehtud sama head tööd kui Coca-Cola puhul.
Remmeli sõnul tähendab kõva töö Pepsi esindamisel tugevat müügi-, turundus- ja levitamistööd. Ta ütles, et usub, Pepsi turuosa suurenemist. «Muidu me seda ette ei võtaks.»
Remmel ütles, et esilagu hakkab Saku Õlletehas tegelema Pepsi toodete müügiga. Hiljem võib sellele ka tootmine järele tulla.
Praegu Balti riikides õlut ja mineraalvett müüv BBH loodab kindlustada Pepsi jookide müügiga liidripositsiooni Eesti, Läti ja Leedu karastusjookide turul.
BBH hakkab uute toodete valmistamisel ja müümisel kasutama senist tootmis-, jaotus- ja müügiorganisatsiooni.
BBH kaasomanikel, Soome Hartwallil ja Rootsi-Norra Pripps Ringnesil on Pepsi villimislepingud ka Soomes, Rootsis ja Norras.
BBH-l on 12 villimistehast, neist neli Balti riikides, kuus Venemaal ja kaks Ukrainas.
BBH mullune müügikäive oli 3,6 miljardit Rootsi krooni (5,94 miljardit Eesti krooni) ja ärikasum 1,1 miljardit Rootsi krooni (1,815 miljardit Eesti krooni).
Autor: ÄP