Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EMT eksitas saldoinfoga
Oktoobri algusest ei tööta Eesti Mobiiltelefoni saldoinfo teenus.
Kui klient saadab oma mobiililt EMT lühinumbrile 700 lühisõnumiga (SMS) päringusõna «saldo», mis peaks vastuseks tooma EMT-poolse SMSi, kus kirjas kliendi mobiiltelefoni arve seis, siis juba rohkem kui nädal ei ole number sellel arvel muutunud. Kuigi vahepeal on klient oma taskutelefoniga rääkinud ja arvet kasvatanud.
Järelepärimine EMT infotelefonil andis vastuse, et nende saldoinfo tõesti ei tööta ja ka infotelefoni töötajad ei näe oma arvutist, kui suure raha eest on konkreetne klient jooksval kuul rääkinud.
Infotelefonilt öeldi, et järgmise nädala esmaspäevaks saab EMT saldoinfo teenuse jälle korda. Eilseni saatsid sajad kliendid EMTsse päringuid oma saldo seisu kohta, maksid iga lühisõnumi eest operaatorfirmale olenevalt kasutatavast hinnapaketist kaks ja pool kuni kolm krooni, kuid rahuldavat vastust ei saanud. EMT teatas, et ei kasseeri neilt klientidelt saldoinfo lühisõnumite eest raha sisse, kes on soovinud sellel ajavahemikul oma arve seisu kontrollida ega ole õiget vastust saanud.
EMT-le ei oleks ka valmistanud suurt raskust seada vastav teade saldoinfo teenuse töö katkestusest kohe üles oma koduleheküljele. Kahenädalase hilinemisega seda tehti, samuti hakkas EMT saatma saldoinfo küsijatele vastuseks teadet selle kohta, et nimetatud teenust ei saa tarkvara täienamise tõttu hetkel kasutada ja selle eest raha ei võeta. Kuigi selle vastuse oleks pidanud iga klient saama juba siis, kui 5. oktoobril nimetatud teenuse kasutamise häired algasid.
Saldoinfo teenuse rike ei tähenda siiski, et nimetatud perioodil peetud kõned EMT-l üldse arvestamata jääksid.