Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kümnest üheksal tuled põõsas

    Tallinnas kampaania «Auto korda» käigus kontrollitud 2384 autost vajasid reguleerimist 2241 auto tuled, mis tähendab, et kümnest autost ühel on üks tuli korras.
    Ülehomme lõppeva kampaania «Auto korda» käigus loodavad korraldajad üle vaadata kuni 7000 autot, seni on kokkuvõtted tehtud Tallinna kohta. 13. septembrist kuni 2. oktoobrini kontrolliti pealinnas ühtekokku 2384 autot, millest vaid 143 olid tuled õigesti reguleeritud.
    Valdava osa autode tuled õnnestus Autoklubi kontrollijatel paika sättida, 88 autoomanikku peab ette võtma tõsisema remondi.
    Teine suurem häda, mis pealinna autosid vaevab, peitub mootoris. 404 kontrollitud autol ei töötanud mootor nii nagu peab ja paljudel juhtudel peitus põhjus küünaldes. Neid kontrollijad küll vahetama ei hakanud, kuid juhile anti näpunäited edasiseks tegutsemiseks.
    Suhteliselt kehvas olukorras on autode signaallambid, ehk suuna-, piduri- ja ohutuled. 293 autol oli vähemalt üks neist korrast ära. Samuti jättis soovida mõne auto välimus. Kolmel masinal rippus mõni detail kere küljes veel nii õrnalt, et juhtidel soovitati kiiremas korras töökotta minna. Mõni sõitis ka kulunud kummide, pragunenud esiklaasi, mitteloetava registreerimismärgi, murenevate pidurivoolikutega.
    Suhteliselt vähe vigu avastati rooliseadmetel, mis näitab, et ülevaatusel pannakse selle kontrollile tõsist rõhku ning ühest teeservast teise tuiava autoga enam naljalt keegi ringi ei sõida.
    Kontrollitud autode keskmine vanus oli 11 aastat, mistõttu on vigade hulk üsna ootuspärane. See ei väljenda siiski pealinna autode keskmist vanust tervikuna, sest uute autode osakaal oli üsna tühine. Samuti toimus kontroll päeval ning seal käimiseks oli rohkem aega pensionäridel, kes valdavalt sõidavad ringi vanemate autodega.
    Täna on Autoklubi kontrollijad Paides Õlitähe tanklas, homme ja ülehomme vaatavad mehed Raplas OÜ Hepa tanklas üle Raplamaa masinaid.
    Kui teha puht matemaatiline rehkendus, siis selgus, et umbes 40 protsendil Tallinna autodest on mingi tõsisem rike. Loomulikult oli mõnel autol mitu riket ja absoluutse tõena seda arvu võtta ei saa. On see nüüd palju või vähe, on raske hinnata, sest varem pole me sellist kampaaniat korraldanud ja keskmine vanus 11 aastat ei eeldagi ideaalselt korras masinaid.
    Küll aga oleme varem teinud kampaaniat «Tuled korda» ja selles osas ei ole küll midagi muutunud. Tuled on endiselt nii paigast ära, kui vähegi olla saab, ja see on tõsine märguanne kõikidele juhtidele.
    On ju üsna tavaline, et kui juhtub õnnetus, siis märgitakse hiljem põhjuseks ebaõige kiirusevalik vms. Sageli oleks aga õnnetus ära jäänud, kui vastutuleva auto valesti reguleeritud tuled poleks silmi pimestanud. Seda ei suuda aga enam keegi tõestada. Eriti tõsiseid tagajärgi võib see kaasa tuua sügisel, kui tee on märg ja nähtavus niigi halb.
    Paljud juhid on pärast tulede reguleerimist tulnud meie juurde tagasi ja imestanud, kuidas nad üldse varem sõita nägid. Meie eesmärk polnud osutada tasuta remonditeenust, vaid teadvustada inimestele, et korras auto on tagatis iseenda ja teiste elule.
  • Hetkel kuum
Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Politseijuht: nõrkustele keskendumine teeb keskpäraseks
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Ärimehed tegid vanast koolihoonest suure hooldekodu
Mõned aastad tagasi ostsid Lääne-Virumaa õppehoone kaks ettevõtjat Raivo Pihelgas ja Jaanus Valk, kes nüüd on avamas seal enam kui 130kohalist hooldekodu.
Mõned aastad tagasi ostsid Lääne-Virumaa õppehoone kaks ettevõtjat Raivo Pihelgas ja Jaanus Valk, kes nüüd on avamas seal enam kui 130kohalist hooldekodu.
Pindi näeb kinnisvaras virgumise märke
Kevade esimene pool annab kinnisvaraturule alust mõõdukaks optimismiks, teatas Pindi Kinnisvara.
Kevade esimene pool annab kinnisvaraturule alust mõõdukaks optimismiks, teatas Pindi Kinnisvara.