Ministeerium taunib EMT autoloosi korraldust

EMT läbikukkunud autoloosimist millenniumilõpu telesaates taunivad lisaks vihastele klientidele rahandusministeerium ja Eesti Loto, kelle hinnangul mobiilioperaator rikkus hasartmängude häid tavasid.

Eesti Mobiiltelefoni klientide vahel loositi viis Toyota Yarist Eesti Televisiooni suurejoonelises telesaates detsembri lõpus.

Kuna aga mänguhuvilised ummistasid telefonivõrgu ja võimalikud võitjad ei pääsenud liinile, muudeti loto käigus pidevalt loosimise protseduuri. Nii jäi loodetud autost ilma paarkümmend EMT klienti, kelle number ilmus mobiilifirma poolt kinni makstud saate ajal ekraanile.

Eesti Loto peadirektori Sven Kolga sõnul rikkus EMT maailmas tunnustatud häid tavasid. Ta soovitas pahastel klientidel pöörduda kompensatsiooni saamiseks EMT poole.

'Kui klient tunneb, et teda on petetud, peaks ta pöörduma firmasse või tarbijakaitseametisse,' kinnitas ka rahandusministeeriumi nõunik Daniel Vaarik. Tarbijakaitseametilt on seni õigust nõudnud vaid kaks vihast klienti. EMT-le pole küll keegi veel kompensatsiooni nõudnud, kuid ettevõtte pressiesindaja sõnul kaaluvad mõned kliendid kahjunõude esitamist.

Hetkel kuum