• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,15
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,15
  • 20.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakterminal taganes ähvardusest

Eesti Raudtee vähendas keskmist tariifi peaaegu viis korda, mis muudab Pakterminalile kohalikku infrastruktuuri investeerimise taas rentaabliks, teatas Pakterminali nõukogu esimees Aadu Luukas ajalehele Delovõje Vedomosti.
Venekeelne ärileht teatab, et Eesti Raudtee vähendas keskmist tariifi, andes järele Pakterminali ähvardusele investeeringud lõpetada.
Eelmisel nädalal ütles Luukas Äripäevale, et Pakterminali nõukogu kaalub investeeringute peatamist, sest raudtee liiga kõrgete tariifide tõttu pole investeerimine võimalik.
Eesti Raudtee peadirektor Parbo Juchnewitsch ütles eile, et tema ei ole teinud Pakterminalile järeleandmisi, sest võtab kõikidelt suures koguses naftasaaduste vedajatelt tasu ühtemoodi.
Suurimad naftatransiidi aktsiaseltsid Pakterminal, E.O.S ja Eurodek, kelle veomahud ületavad aastas 3 miljonit tonni, maksavad Juchnewitschi sõnul samade tariifide alusel, saades soodustusi marsruutrongide ja oma vagunite kasutamise ning veomahtude pealt.
Pakterminali juhatuse esimees Raivo Vare ütles, et tema ei soovi Delovõje Vedomostis avaldatud teavet kommenteerida, sest peab selle eesmärgiks mõjutada Eesti Raudtee erastamist. Vare sõnul ärritas teda Delovõje Vedomosti arvamuskülg, kus küsiti ettevõtjatelt, kas Eesti Raudtee tuleks erastada Pakterminalile.
Tüli Eesti Raudtee ja suurte naftatransiidiettevõtete vahel puhkes eelmise aasta lõpus, kui raudtee teatas kavatsusest kärpida veomahtude pealt antud tariifisoodustusi. Pakterminal kaotas uute tariifide tõttu enim, sest seni makstud ligi 26 krooni suurune keskmine tasu kasvas ligi 42 kroonile tonnilt.
Eesti Raudtee ja Pakterminal ei olnud eile valmis täpsustama kokkulepitud tariifi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele