Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Telefon süüdistab Ekspress Hotline'i
AS Eesti Telefon (ET ) süüdistab ASi Ekspress Hotline konkurentsiseaduse rikkumises ja ET interneti sissehelistamisteenuse Atlas Starter ebaseaduslikus seostamises Microlink Online"ga.
ET pressiesindaja Ain Parmas rääkis täna, et ET sai informatsiooni, et ASi Ekspress Hotline numbriinfo seostab ETi Interneti sissehelistamistoodet Atlas Starter konkureeriva internetiteenuse pakkuja Microlink Online"ga.
Parmase sõnul helistas ET esindaja 7. ja 8. detsembril 1999. aastal ja 7. jaanuaril 2000. aastal Ekspress Hotline numbriinfo telefonil 8 1182 ning palus Atlas Internetiühenduse telefoni.
Mõningase otsimise peale vastas operaator, Atlas Starter toodet pakub Microlink Online ning andis Microlink Online`i klienditeeninduse telefoninumbri 650 1709. 'Küsides, mis firmasid seostab numbriinfo andmebaas sõnaga Atlas, sai meie esindaja vastuseks Microlink Online - Atlas Starter,' lausus Parmas. 'Microlinki süüdistada pole Eesti Telefonil hetkel alust, kuna me ei ole selles küsimuses Microlinkiga lepingulistes suhtes ning meil on esialgu vaid kaudsed tõendid Microlinki seotuse kohta selle afääriga.'
Küsides täna pealelõunal Ekspress Hotline"i numbriinfolt, kes pakub Atlas Starteri toodet ja mis on selle klienditoe number, anti vastuseks Äripäevale õigeid, st ET numbreid.
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.