Turismiameti andmetele tuginedes on tarbijakaitseamet (TKA) kontrollinud 102 majutusettevõtet, kusjuures 56 neist said ettekirjutused, ütles TKA peadirektori kohusetäitja Peeter Ühtegi.
«Kõigile läheneti individuaalselt ja anti tähtajad puuduste likvideerimiseks,» lisas Ühtegi. «Nüüd tuleb neid teateid nõuetega vastavusse viimisest iga päevaga.»
Ida-Virumaa maavalitsuses anti eile pidulikult kätte seitse atesteerimistunnistust, 20 majutusasutust on veel atesteerimata. Maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna turismi peaspetsialist Ervin Metsatalu ütles, et üritus tehti pidulik just seetõttu, et tunnustada atesteerituid ja teatada teistele, et kes tahab edasi tegutseda, peab end seaduslikuks tegema.
Saaremaa Lülle talu perenaine Mai Truuverk sõnas, et atesteerimistunnistust neil veel käes pole, komisjon käskis paigaldada suitsuandurid. «Meil on kahe kambriga sajandeid vana ait, sinna lakke paneme need andurid nüüd üles,» rääkis Truuverk.
Turismiameti arendusosakonna juhataja Aita Antson sõnas, et järeleandmisi nad kellelegi ei tee. «Estonias kontserdil istun ka ja roheline Exit-lamp särab kogu aeg ukse kohal, aga ma olen teadlik klient ja tean, et see on minu turvalisuse huvides,» sõnas Antson. «Ka aidas ei leia pimedas ja suitsu sees muidu väljapääsu.»
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
3
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
4
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Tagasi Äripäeva esilehele