Soome mööblifirma Puustelli toob Eesti turule uue müügisüsteemi interneti kodulehekülje vahendusel. Koduleheküljel on kõikide Logo sarja kuuluvate büroomööblitoodete 3D-mudelid ja eraldi tahvlitena värvi- ja materjalivalik. Mööbliostja saab ise oma mööbli arvutiekraanil klikates valmis kujundada ja siis oma soovi elektrooniliselt Puustelli firmasse saata.
Soomes on firma juba sellist müügisüsteemi kasutanud. Puustelli Mööblikeskuse müügidirektor Aivar Auväärt ütleb, et kogemus Soomes näitab, et nii mitmedki mööbliostud tulevad öösel. Taolise ostmisviisi puhul on ka selline variant olemas.
Nii võib firma lasta igal töötajal oma töökoha ise kujundada. Avatud büroos on otstarbekas töötajatele teatud piirid seada, et pilt liiga kirjuks ei läheks. Näiteks saab ette anda komplekti, millele iga töötaja ise lisadetailid ja värvi valib. Töötaja võib kokku panna sellise töökoha, millega ta rahul on, ja rahuloleva töötaja tööviljakus on kõrgem. Tavaliselt antakse ette ka hinnaklass.
Puustelli on Soomes tuntud rohkem köögimööbli müüjana. «Kontorimööbli maht on tunduvalt väiksem, kuid tänu suuremahulisele köögimööbli tootmisele saab firma pidevalt sees hoida rikkalikku materjali- ja värvivalikut,» ütleb Aivar Auväärt.
Sellise müügistrateegia on Puustelli välja töötanud just nooremate, arvutikeskse elamis- ja ostuharjumusega klientide tarvis.
Autor: ÄP
Seotud lood
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele