Laupäeva ennelõunal polnud Pärnu autoregistrikeskuses peale paari eksamineerija ühtegi inimest. «Siitsamast minu kõrvalt võeti ta ära ja viidi minema, keset tööpäeva,» näitab eksamineerijana töötav Olav Pärn, kes on viimased paar aastat olnud Luuri lähim töökaaslane, ühele kahest hallist toolist eksamilaua taga. Eksamiklass on tühi.
Pärn lisab, et ta ei tea täpselt, milles Luuri süüdistatakse, kuid vaevalt usutav on altkäemaksude võtmine. «Seal on midagi muud taga,» lausub ta.
Aastakümneid liikluseksameid vastu võtnud Pärn räägib, et temale isiklikult pole mitte keegi julgenud kunagi altkäemaksu pakkuda. «Olen ise naljaga pooleks otsinud linna peal, et kellele saaks maksta, kui nii räägitakse,» sahistab Pärn kahemõtteliselt näppusid. «Aga ju siis pole õige inimese peale trehvanud.»
Kõrvaltoas istuvad mees ja naine nokitsevad vaikselt oma töö kallal ega kipu vestlusse sekkuma. Kui küsida, kas Meeli nimi on neile tuttav, raputavad nad pead.
«Meeli? Milline ta välja näeb?» küsib Pärn. «Ei tea, pole tähele pannud, et keegi siin Luuriga pidevalt vestlemas oleks käinud.» Ta ei tunne ka Jaan Stoltsi, kes koos Luuriga kinni võeti. Midagi kahtlast pole Luuri kolleegid tähele pannud.
Enn Luur pääses eile aresti alt allkirja vastu vabaks ja asub täna ilmselt uuesti tööle.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
3
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
4
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Tagasi Äripäeva esilehele