Eesti Panga kehtestatud uue korra järgi avaldatud eelmise aasta aruannetes sisalduvad Hansapangal ja Optiva Pangal põhjalikud aruandluse lisad, kuid Ühispank lisasid ei esitanud.
Ühispanga praegu esitatud aruannetest ei tule välja, millest koosneb eelmise aasta viimase kvartali suur finantstulu ja kuidas kujunevad provisjonid, rääkis investeerimisfirma Trigon Capital peaanalüütik Toomas Reisenbuk. ?Kuni Ühispank ei ole esitanud aruandluse lisasid, ei ole võimalik panga seisukorra kohta järeldusi teha,? ütles ta.
Ühispanga asepresident Ülo Suurkask kinnitas, et pank avaldas vahearuanded Eesti Panga presidendi määrusega kehtestatud nõuete kohaselt ja täiendavat informatsiooni avaldatakse 17. märtsil eelmise aasta majandusaruandega koos.
Eesti Panga avalike suhete osakonna asejuhataja Kaja Kell möönis eile õhtul, et Ühispanga avaldatud aruannetes on paar tabelit puudu. Kell lisas, et Ühispank põhjendas vajakajäämisi tehnilise äpardusega ja puuduolev osa avaldatakse täna.
Suprema peaanalüütik Veikko Maripuu märkis, et möödunud aasta kohta on eelnevate kvartalitega kogunenud informatsiooni, kuid sel aastal tekib infosulg. ?Kui saaksime praegu avaldatud informatsiooni igakuiselt, siis oleks uuel korral positiivne mõju. Praegu oleme vahepealsed kolm kuud kehvemas seisus kui siiani,? ütles Maripuu.
Avaldatud aruannetest selguvad Optiva Panga ja Ühispanga kontserni seni avaldamata eelmise aasta tulemused. Ühispanga grupp teenis mullu 100,2 mln krooni kasumit, sellest IV kvartalis 25,1 mln krooni. Panga kasum oli möödunud aastal 129,2 miljonit krooni. 1998. aasta lõpetas Ühispanga grupp märkimisväärsete laenukahjumite tõttu suure 382,3 miljoni kroonise kahjumiga. Ühispanga grupi bilansimaht oli detsembri lõpu seisuga 14,970 miljardit krooni, vähenedes aastaga 9,3. Optiva Panga eelmise aasta konsolideeritud kahjum oli 20,4 mln krooni, millest panga enda kahjum moodustas 18,7 mln krooni. Optiva Panga grupi varad moodustasid aasta lõpus 3,5 miljardit krooni, kasvades aastaga ligi 300 miljoni krooni võrra ehk 9,3.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Viimased uudised
Tesla ostuga võiks oodata
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele