Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Internetiliisingus jõuab tehinguni vaid kolmandik laekunud avaldustest
Ehkki hiljuti turule tulnud internetiliisingud A1 ja On-Liising on osutunud üle ootuste populaarseteks, jõuab reaalse tehinguni vaid üks kolmandik laekunud avaldustest, antakse teada homse Äripäeva autorubriigis.
Üsna palju on olnud avaldusi, kus inimene testis enda krediidikõlblikkust. Saades oma taotlusele positiivse vastuse, võetakse mõtlemisaega, mida osta ja millal osta.
Samas Fakto ASi müügidirektori Umras Kirtsi sõnul meelitas veebruari soodsaim liisingutoode A1 müügisalongi rekordiliselt palju ostjaid. 'Tööstusliisingu pakutav 5%lise intressiga autoliising tuli turule hoogsalt, madal intress osutus hinnatundlikule ostjale määravaks,' lausus Kirts.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.