Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tänavu veebruaris mainiti kaheksa Eesti ajalehe pealkirjades ja alapealkirjades kõige rohkem Eesti Telekomi, ETVd ja Hansapanka. Kõiki vaid kuus korda, võrdluseks sai Hansapank jaanuaris tervelt 19 korral esiplaanile tõstetud. Seega erinevalt eelnenud kuudest selget liidrit seekord ei ole.
Üldse esines firma nimesid ja kaubamärke pealkirjades kokku 117 korral.
Meediamonitooringufirma Observer Media Intelligence vaatles Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Estonija, Maalehe, Postimehe, Sõnumilehe, Õhtulehe ja Äripäeva olulisemaid artikleid.