• OMX Baltic0,26%269,96
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,5%1 709,09
  • OMX Vilnius0,41%1 032,89
  • S&P 5000,56%5 783,27
  • DOW 300,83%42 428,76
  • Nasdaq 0,46%18 266,12
  • FTSE 1000,65%8 243,74
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • OMX Baltic0,26%269,96
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,5%1 709,09
  • OMX Vilnius0,41%1 032,89
  • S&P 5000,56%5 783,27
  • DOW 300,83%42 428,76
  • Nasdaq 0,46%18 266,12
  • FTSE 1000,65%8 243,74
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • 14.03.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm suurfirmat domineerivad

Tänavu veebruaris mainiti kaheksa Eesti ajalehe pealkirjades ja alapealkirjades kõige rohkem Eesti Telekomi, ETVd ja Hansapanka. Kõiki vaid kuus korda, võrdluseks sai Hansapank jaanuaris tervelt 19 korral esiplaanile tõstetud. Seega erinevalt eelnenud kuudest selget liidrit seekord ei ole.
Üldse esines firma nimesid ja kaubamärke pealkirjades kokku 117 korral.
Meediamonitooringufirma Observer Media Intelligence vaatles Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Estonija, Maalehe, Postimehe, Sõnumilehe, Õhtulehe ja Äripäeva olulisemaid artikleid.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele