Madli Zobel • 23. märts 2000 kell 14:55

Eesti Päevalehe käive oli oodatust väiksem

Eesti Päevaleht (EPL) ei suuda täita majandustõusu ootuses planeeritud eelarvet, miinus võrreldes reklaamimüügieelarvega läheneb miljonile kroonile.

EPLi peatoimetaja Hanno Tomberg nentis, et kuigi reklaamitulusid laekub planeeritust palju vähem, ei tähenda see veel kahjumit. 'Kulusid on võimalik kokku hoida,' tõdes Tomberg.

Peatoimetaja lisas, et kui Postimees ilmub juba praegu õhemana, siis EPL tuleb õhema variandiga turule jaanipäevast. 'See ongi ainus ratsionaalne viis ära majandada,' nentis Tomberg.

EPLi eesmärk on lõpetada see aasta nullis, reklaamituru tõusu ootuses planeeritud eelarve täitmine pole reaalne.

BMF Gallup Meedia andmetel oli möödunud aastal Eesti reklaamituru suuruseks 639 mln krooni, see peaks hakkama tõusma selle aasta teisest poolest.

<i> Toimetaja kommentaar. Langus reklaamiturul on küll peatunud, kuid märgatavat tõusu pole viimase kahe kuu jooksul olnud. Postimehe ja Eesti Päevalehe äriplaan jõuda aasta kokkuvõttes tulude-kuludega nulli on üsna raske ülesanne. Osalt võib sellele küll kaasa aidata kavandatav Õhtulehe ja Sõnumilehe ühendamine. Ilmselt ei tule sel aastal ka kulukaid odava müügihinnaga kampaaniaid, millega kõik üldsuunitlusega päevalehed on viimastel aastatel lugejaid rõõmustanud.IR</i>

Hetkel kuum