• OMX Baltic0,03%265,69
  • OMX Riga−0,4%877,25
  • OMX Tallinn0,17%1 690,36
  • OMX Vilnius0,13%1 019,44
  • S&P 500−0,17%5 699,94
  • DOW 30−0,44%42 011,59
  • Nasdaq −0,04%17 918,47
  • FTSE 100−0,48%8 242,76
  • Nikkei 2250,22%38 635,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,35
  • OMX Baltic0,03%265,69
  • OMX Riga−0,4%877,25
  • OMX Tallinn0,17%1 690,36
  • OMX Vilnius0,13%1 019,44
  • S&P 500−0,17%5 699,94
  • DOW 30−0,44%42 011,59
  • Nasdaq −0,04%17 918,47
  • FTSE 100−0,48%8 242,76
  • Nikkei 2250,22%38 635,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,35
  • 12.04.00, 19:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMF Gallup Media: internet mõjutab ajalehtede loetavust

BMF Gallup Media juhi Margo Veskimägi teatel on viimase poole aastaga märgatavalt suurenenud nädala jooksul Eesti interneti väljaandeid lugenud inimeste arv, mis kajastub nii konkreetsete portaalide kui ka Eesti loetavamate ajalehtede interneti väljaannete külastatavuse kasvus perioodil september 1999 kuni märts 2000.
Veskimägi teatab, et täna ajakirjanduses avaldatud Ajalehtede Liidu väide, et BMFi lugejauuring ei vasta tõele, on eksitav.
Eesti Meediauuringu vahearuande andmetel on ajalehelugejate arv Eesti elanikkonna hulgas kevadel 2000 samal tasemel kui 1999. aastal. Kui 1999. aasta kevadel luges vähemalt üht ajalehte 96 protsenti Eesti 15-74aastastest elanikest, siis sügisel 1999 oli selliseid inimesi 94% ja kevadeks 2000 oli see veidi tõusnud 95%ni.
Veskimägi teatel pole Eesti Meediauuringu tellija Eesti Ajalehtede Liit. Eesti Meediauuringut on perioodilisest läbiviidud alates 1992. aastast ja tegemist on BMF Gallup Media omandusse kuuluva turu-uuringutootega, mille andmete kasutajaiks on Eesti trükiväljaandjad ning meedia- ja reklaamiagentuurid.
2000. aasta kevadise Eesti Meediauuringu lõpparuanne on klientidele kättesaadav alates 15. maist 2000.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.10.24, 12:21
Xiaomi 14T ja Xiaomi 14T Pro – kõrgeima taseme fotograafia ja šokeerivad tehisintellekti vigurid
Ajalugu kordub: möödunud aasta 26. septembril esitleti Berliinis intrigeerivaid telefone Xiaomi 13T ja Xiaomi 13T Pro, tänavu, samuti 26. septembril ja samuti Berliinis esitles Xiaomi oma uusimaid telefone Xiaomi 14T ja Xiaomi 14T Pro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele