Radiolinja Eesti esitab arveid interneti kaudu

Mobiilioperaator Radiolinja Eesti ja arvete edastamisega tegelev firma Maksekeskus avasid eile internetikülje, mille abil saavad firmad klientidele esitada arveid elektroonilisel kujul, kirjutab Eesti Päevaleht.

'Klient saab elektroonilise arve tunduvalt kiiremini kui paberarve,' ütles Radiolinja Eesti tootearendusjuht Marko Mägi.

Esialgu saavad võrgukülje (http://www.arved.ee/) kaudu soovi korral oma telefoniarve elektroonilisel kujul Radiolinja Eesti kliendid. Arvete saamiseks peab olema inimesel vastav leping arve esitanud firmaga, e-posti aadress ning ligipääs internetile.

Radiolinja kliendid saavad Maksekeskuse lehekülje kaudu vaadata oma arvet ning kõnede eristust, neid välja trükkida ning arhiveerida.

Maksekeskuse tegevdirektor Mait Sooaru ütles, et lähitulevikus saab ka pärast arve vaatamist siirduda viida abil internetipanka, et arve ära maksta.

Eesti Energia arvelduste osakonna juhataja Mare Tammistu ütles, et Eesti Energia peab praegu Maksekeskusega läbirääkimisi klientidele elektrooniliste arvete esitamiseks. 'Loodan, et juulist võiksid kliendid meilt arved saada elektroonilisel kujul,' lisas ta.

Eesti Telefoni pressiesindaja Anu Vahtra sõnul ei hakka Eesti Telefon Maksekeskuse teenuseid kasutama, vaid loob ise turvalise elektrooniliste arvete saatmise süsteemi. 'Kasutuselevõtu tähtaega ei oska praegu öelda, kuid konkurentide tegevus paneb ka meid kiiremini tegutsema,' ütles ta.

Hetkel kuum