1. august 2000 kell 22:00

Kas helistamiskorra muutus on tekitanud teile probleeme?

Meil ei ole probleeme olnud, kõik on sujunud hästi. Ainuke asi on see, et lühinumber hakkab nüüd palju rohkem maksma. Aga see on teine probleem. Takso tellimisega probleeme ei ole olnud.

Eks ta on inimestele esialgu harjumatu, ma isegi võtan täna juba mitu korda automaatselt 2 ette. See on lihtsalt käe sees. Aga teavitamine uuest korrast on olnud suhteliselt nõrk. On küll ajalehes teatatud ja televisioonis maha öeldud, aga meie arvates ei ole siiski piisavalt hästi seda informatsiooni levitatud, et ta kõikideni jõuaks. Probleem ju tekkis.

Väikseid probleeme ikka. Mul on ka mobiili mälus kahega algavad numbrid, hakkasin täna helistama ? number ei ole kasutusel. Siis tabasin ära, milles asi. Nüüd seisab ees numbrite ümberpanemine. Ma arvan, et sellega harjub ära.

Teave oli igal pool lehtedes olemas ja kuu aega kehtisid mõlemad numbrid, nii et ma arvan, et teavitati päris hästi. Arvan, et maailmas on palju suuremaid probleeme kui mingi numbrimuutus. Elu ikka muutub. Aga eks igasugune muutus toob kaasa ka kulutusi ? blanketid, visiitkaardid jne. See teeb küll meelehärmi.

Muidugi on need ikka ise süüdi, kellel sisejaamad ja terminalid ei tööta. Neil oli kuu aega aega see asi korda panna.

Meie testisime just ja telefonihelistamiste langus oli täna tuntav. Kuigi me saavutasime Eesti Telefoniga kokkuleppe, et hoitaks vähemalt novembri lõpuni 800 tasuta seeria helistamise vastamine.

Aga kindlasti ei tea me veel täpselt, kas on tarvis pöörduda kahjunõudega Teede- ja sideministeeriuami poole. Nt meie firma trükkis kataloogid juba mais, kus ei olnud veel piuksugi sellest, et uus kord tuleb. Meie kataloogides on nüüd vale tellimisnumber. Mõistuslikult me loodame, et kuna see on nii totaalne muutus, siis inimesed õpivad ümber. Aga see näitab, et ministeeriumi töötegemine ei ole tõsiseltvõetav.

Mul ei ole andmeid, et oleks tekkinud mingeid probleeme. Meil on küll hulk kliente, kes on telefoniliini kaudu valves, aga otseselt see ei ole kliendi mure. Numbrite ümberprogrammeerimine toimub turvafirma poolt. Kliendil ei ole vaja midagi teha. Puhttehniline asi, milleks olime valmis ja mis meil õigeaegselt ära tehti. Iseasi on see, et on juhtumeid, kus ei kehti õieti ei vana ega uus number, seda poolt me ei saa kontrollida.

Mis teavitamisse puutub, siis mina olen küll peaagu iga päev telekast näinud seda reklaami ja lehtedes on ta ka peaaegu iga päev. Eks teavitamisega on nii, et kunagi ei ole liiga palju, aga seda ei saa küll väita, et üldse pole kuulnud.

Hetkel kuum