Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EMT kliendid saavad telefone kindlustada
Kriisemanni sõnul võimaldatakse järgmise aasta veebruarini kestval testimisajal kümmekonnal firmal teenust kasutada, seejärel on teenust võimalik tellida kõigil juriidilistel ja eraisikutel. Teenuse kuutasuks on esialgu kavandatud 59 krooni telefoni kohta ning see kehtib tehniliste rikete, varguste ja õnnetusjuhtumite puhul.
EMT turundusdirektor Jüri Teemant ütles, et eeskätt on tegu lisaväärtusteenusega, mis kaitseb kliendi mobiiltelefoni võimalike kahjude eest. ?Mõeldud on see eelkõige turvalisust hindavale, liikuva tööviisiga inimesele, kellele mobiiltelefoni pidev kasutamine on eluliselt ja äriliselt hädavajalik, aga tulevikus laieneb teenus kindlasti ka müügiautomaatides ja kontrollimisseadmetes olevatele terminalidele,? ütles Jüri Teemant.
Peale Marsh Eesti on EMT partnerid teenuse pakkumisel Esmofon, kes varustab kliente asendustelefonide ja SIM-kaartidega, ning kullerfirma, kes telefonid koos kaardiga kliendile kätte toimetab.
EMT on seadnud eesmärgiks varustada hiljemalt kahe tööpäeva jooksul pärast vargust või õnnetusjuhtumit teenuse tellinud klient uue mobiiltelefoniga. Täismahus on ProMobile kasutatav ainult Eestis, roaming-maades mobiiltelefonide kättetoimetamist ei ole ette nähtud.
Jüri Teemant kinnitas, et Eesti on esimene Ida-Euroopa riik, kus mobiiltelefonide kindlustamist pakutakse. Tuntumatest mobiilsideoperaatoritest pakuvad oma klientidele samasisulist teenust Sonera, Telia, Orange, Virgin ja Vodafone.