Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Emor: muudatused telefoniteenuste turul on jäänud tarbijatele arusaamatuks
Vaid 25% eestimaalastest on kursis sellega, et alates aasta algusest on neil võimalik valida erinevate lauatelefoni teenuse pakkujate vahel, selgus Emori poolt läbiviidud küsitlusest.
Vaatamata teema laialdasele käsitlusele meedias, ei ole tarbijad veel aru saanud, millal on muutused ees ootamas ja mis täpselt on muutumas.
Kolmandik eestimaalastest vastas uuringu käigus, et nad ei ole teemaga kursis, st ei tea, kas erinevate teenusepakkujate vahel on praegu võimalik valida või millal see võimalikuks saab. 25% olid korrektselt informeeritud, et muutus toimub alates uuest aastast. 22% vastajatest pakkus hilisemaid tähtaegu - alates järgmisest kevadest kuni selleni, et oodata tuleb üle aasta.
20% küsitlusele vastanutest arvas, et neil on juba praegu olemas valikuvõimalus. Ühelt poolt põhines see laua- ja mobiiltelefoniteenuste segamini ajamisel, teiselt poolt nimetasid pooled sellest viiendikust ühe võimaliku alternatiivina Tele2, kes on ennast uue teenusepakkujana aktiivselt reklaaminud, ehkki reaalse teenuse pakkumise alguseni on jäänud veel kolm kuud.