Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Keskused jahivad turulkäijat

    Selle nädala lõpus toimuvad Tallinna suuremates kaubamajades näiteks ?Hullude päevade? ning ?Osturalli? näol suured müügikampaaniad, mis meelitavad sisseoste tegema kümneid tuhandeid inimesi. Paljud neist suudetakse kliendikaarte väljastades ka enda pikemaajaliseks kundeks kinnistada.
    Kaubakeskuste turundusjuhtide sõnul käib praegu veel võitlus valdavalt suurtes kaubanduskettides mitte käima harjunud inimeste ligimeelitamiseks, keda erinevate hinnangute kohaselt on üle 30 protsendi tarbijaskonnast.
    Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Edward Köster tunnistas, et aeg, mil suured ostukeskused üksteise klientide ülemeelitamise osas võitlema hakkavad, on alles ees. Eile alanud ?Osturalli? raames on analoogiliselt Stockmanni ?Hulludele päevadega? kaubamaja sisse ostnud spetsiaalset kolmandiku kuni poole võrra odavamat kaupa, mis võimaldab kaubamajja tulla ka inimestel, kes muidu ei saa seda endale lubada, selgitas Köster.
    Ta ei osanud veel täpselt öelda, kui palju lisandub Kaubamajale kampaania käigus uusi püsikliente, kuid püsikliendikaardi kampaania, Selverite ja Kaubamaja müügikampaaniate käigus on neid alati oluliselt juurde tulnud.
    Stockmanni turundusjuhi Ene Andruskevit?use sõnul lisandub nende rohkem kui 42 000 püsikliendile iga ?Hullu päeva? jooksul sadakond uut inimest, mis on tavalisest kolmandiku võrra rohkem. ?Kuigi Stockmanni sihtgrupp on keskmise ja kõrgema sissetulekuga inimesed, on kampaania eesmärgiks pakkuda sobivaid hindu kõigile, ka tavaliselt turul käijatele,? märkis ta.
    Ka Andruskevit?us tunnistas, et suurem rebimine vingemate pakkumistega püsikliendikaartide endi vahel on kaubanduses veel tulemas.
    Primo kaubamärki kandva kaupluse omanikfirma ASi Hypermarket direktor Peter Ranne märkis, et Primo sätestas esimeste hulgas eesmärgina tuua turgudelt ära veel seal liikuva 30 protsenti rahast. See on tema sõnul ka lihtsam kui konkurentide juurest raha ära meelitada. Näiteks Primo punktijahid toovad pikemaajalisi külastajaid kauplusele juurde umbes 15 protsenti.
    Ometi suureneb ka konkurendi ?Hullude päevade? ajal Primo käive iseenesest 20?30 protsenti, lisas ta. ?Need kampaaniad on väga hinnatundlikele inimestele ning teised, kes on võib-olla selle kaubamaja igapäevased külastajad, eelistavad rahulikumat miljööd ning sellel ajal sinna kollasesse hullumajja ei lähe,? põhjendas Ranne.
    Erinevalt üldisest arvamusest, et kauplustekette hakkab Tallinnas juba liiga palju saama, on Ranne hinnangul võistlus turuklientide pärast alles alguses. ?Võtame näiteks Lasnamäe 120 000 inimest, kel on vaid Selver ja Maksimarket, enamik keskustest on aga muudetud seal turgudeks,? selgitas ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Sõõrumaa: oleme alahinnanud ukrainlaste panust meie majandusse
“Meil on praegu riigis juures pea 50 000 võõramaalast, eelkõige ukrainlased. Ja vähemalt miljardi jätavad nad meie turule kohvikutes, klubides, toidupoodides ja igal pool. Ma arvan, et meil on Ukraina põgenikud natuke alahinnatud, mis meile neist siia jääb,” arvas ärimees Urmas Sõõrumaa.
“Meil on praegu riigis juures pea 50 000 võõramaalast, eelkõige ukrainlased. Ja vähemalt miljardi jätavad nad meie turule kohvikutes, klubides, toidupoodides ja igal pool. Ma arvan, et meil on Ukraina põgenikud natuke alahinnatud, mis meile neist siia jääb,” arvas ärimees Urmas Sõõrumaa.
Põim Kama: planeerimine on surnud, elagu tegutsemine
Kriisidega käib kaasas üks suur võit. Need vabastavad meid ebapraktilistest harjumustest, struktuuridest ja keerukusest, kasutustest prognoosidest ja strateegiatest, vaikimisi võetud kohustusest ühises liivakastis „korralikult mängida“ ning laiemalt kõigest, mis enam ei toimi, kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama.
Kriisidega käib kaasas üks suur võit. Need vabastavad meid ebapraktilistest harjumustest, struktuuridest ja keerukusest, kasutustest prognoosidest ja strateegiatest, vaikimisi võetud kohustusest ühises liivakastis „korralikult mängida“ ning laiemalt kõigest, mis enam ei toimi, kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama.
USA börsi aktsiad langesid viimase 22 kuu madalaimale tasemele
USA aktsiaturud langesid madalaimale tasemele, mida nähti viimati 2020. aasta novembris. S&P 500 langes neljapäevasel kauplemispäeval koguni 2,9%, kuid vähendas turgude sulgemisega kahjumit.
USA aktsiaturud langesid madalaimale tasemele, mida nähti viimati 2020. aasta novembris. S&P 500 langes neljapäevasel kauplemispäeval koguni 2,9%, kuid vähendas turgude sulgemisega kahjumit.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Coop Eesti juht lahkub ametist
Kolm aastat Coopi kaupluste võrgustikku juhtinud Alo Ivask lahkub oktoobrist Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe kohalt. Uue juhi otsingud käivad.
Kolm aastat Coopi kaupluste võrgustikku juhtinud Alo Ivask lahkub oktoobrist Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe kohalt. Uue juhi otsingud käivad.
Julgeolek on määrav, küll majandus hakkama saab
Konverents Äriplaan näitas, kuidas majandusmaailm jaguneb tulevikku vaadates laias laastus kahte lehte: on optimistid ja on pessimistid; meie jääme pigem esimesse poolde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Konverents Äriplaan näitas, kuidas majandusmaailm jaguneb tulevikku vaadates laias laastus kahte lehte: on optimistid ja on pessimistid; meie jääme pigem esimesse poolde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Viimsi Artiumi arhitekte paelusid enneolematud tingimused
Viimsis uksed avanud kultuuri- ja hariduskeskus Viimsi Artium pakub oma tipptasemel akustikaga saalides võimsaid muusika- ja teatrielamusi ja ka mitmesuguseid huviringe igas vanuses inimestele, kirjutab Äripäeva Sisustaja.
Viimsis uksed avanud kultuuri- ja hariduskeskus Viimsi Artium pakub oma tipptasemel akustikaga saalides võimsaid muusika- ja teatrielamusi ja ka mitmesuguseid huviringe igas vanuses inimestele, kirjutab Äripäeva Sisustaja.

Olulisemad lood

Kaja Kallas: peame kõigeks valmis olema ja seda ütlema, sest Kreml teeb märkmeid
Majandus on keerulises olukorras, kuna kokku saavad kaks elementi: kõrge inflatsioon ja jahenev majandus. Peaminister Kaja Kallas ütles, et need tööriistad, mis majanduse kiirendamiseks sobivad, ei klapi kõrge inflatsiooniga. Vastuoluline kriis.
Majandus on keerulises olukorras, kuna kokku saavad kaks elementi: kõrge inflatsioon ja jahenev majandus. Peaminister Kaja Kallas ütles, et need tööriistad, mis majanduse kiirendamiseks sobivad, ei klapi kõrge inflatsiooniga. Vastuoluline kriis.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.