• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Keskused jahivad turulkäijat

    Selle nädala lõpus toimuvad Tallinna suuremates kaubamajades näiteks ?Hullude päevade? ning ?Osturalli? näol suured müügikampaaniad, mis meelitavad sisseoste tegema kümneid tuhandeid inimesi. Paljud neist suudetakse kliendikaarte väljastades ka enda pikemaajaliseks kundeks kinnistada.
    Kaubakeskuste turundusjuhtide sõnul käib praegu veel võitlus valdavalt suurtes kaubanduskettides mitte käima harjunud inimeste ligimeelitamiseks, keda erinevate hinnangute kohaselt on üle 30 protsendi tarbijaskonnast.
    Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Edward Köster tunnistas, et aeg, mil suured ostukeskused üksteise klientide ülemeelitamise osas võitlema hakkavad, on alles ees. Eile alanud ?Osturalli? raames on analoogiliselt Stockmanni ?Hulludele päevadega? kaubamaja sisse ostnud spetsiaalset kolmandiku kuni poole võrra odavamat kaupa, mis võimaldab kaubamajja tulla ka inimestel, kes muidu ei saa seda endale lubada, selgitas Köster.
    Ta ei osanud veel täpselt öelda, kui palju lisandub Kaubamajale kampaania käigus uusi püsikliente, kuid püsikliendikaardi kampaania, Selverite ja Kaubamaja müügikampaaniate käigus on neid alati oluliselt juurde tulnud.
    Stockmanni turundusjuhi Ene Andruskevit?use sõnul lisandub nende rohkem kui 42 000 püsikliendile iga ?Hullu päeva? jooksul sadakond uut inimest, mis on tavalisest kolmandiku võrra rohkem. ?Kuigi Stockmanni sihtgrupp on keskmise ja kõrgema sissetulekuga inimesed, on kampaania eesmärgiks pakkuda sobivaid hindu kõigile, ka tavaliselt turul käijatele,? märkis ta.
    Ka Andruskevit?us tunnistas, et suurem rebimine vingemate pakkumistega püsikliendikaartide endi vahel on kaubanduses veel tulemas.
    Primo kaubamärki kandva kaupluse omanikfirma ASi Hypermarket direktor Peter Ranne märkis, et Primo sätestas esimeste hulgas eesmärgina tuua turgudelt ära veel seal liikuva 30 protsenti rahast. See on tema sõnul ka lihtsam kui konkurentide juurest raha ära meelitada. Näiteks Primo punktijahid toovad pikemaajalisi külastajaid kauplusele juurde umbes 15 protsenti.
    Ometi suureneb ka konkurendi ?Hullude päevade? ajal Primo käive iseenesest 20?30 protsenti, lisas ta. ?Need kampaaniad on väga hinnatundlikele inimestele ning teised, kes on võib-olla selle kaubamaja igapäevased külastajad, eelistavad rahulikumat miljööd ning sellel ajal sinna kollasesse hullumajja ei lähe,? põhjendas Ranne.
    Erinevalt üldisest arvamusest, et kauplustekette hakkab Tallinnas juba liiga palju saama, on Ranne hinnangul võistlus turuklientide pärast alles alguses. ?Võtame näiteks Lasnamäe 120 000 inimest, kel on vaid Selver ja Maksimarket, enamik keskustest on aga muudetud seal turgudeks,? selgitas ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Enefiti börsikell kuulutab Eesti väikeaktsionäri triumfi
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Erootikapood loobus börsiplaanidest Omanik: me ei sobitu oma harimata juhatusega börsile
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Leedu keelas Linnamäel sealse Forum Cinemase ostu
Apollo kinokontserni omanikul Margus Linnamäel ei lähe suurkonkurendi Forum Cinemase ostuga just kuigi hästi: Eestis tekkinud probleemide järel teatas ka Leedu, et selline koondumine ei lähe läbi.
Apollo kinokontserni omanikul Margus Linnamäel ei lähe suurkonkurendi Forum Cinemase ostuga just kuigi hästi: Eestis tekkinud probleemide järel teatas ka Leedu, et selline koondumine ei lähe läbi.
Raadiohommikus: olümpiavõitja, muusik, valimised ja linnaruum
Reedeses hommikuprogrammis vestleme Setomaa aasta ettevõtjaks pärjatud Jalmar Vabarnaga. Saame teada, mille eest ta sellise tiitli pälvis ning kuhu Vabarna investeerib.
Reedeses hommikuprogrammis vestleme Setomaa aasta ettevõtjaks pärjatud Jalmar Vabarnaga. Saame teada, mille eest ta sellise tiitli pälvis ning kuhu Vabarna investeerib.