• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firmaportaal - avalik või kinnine?

    Eduka äritegevuse jätkumiseks peab firma olema esindatud ka internetis. Siinjuures peab ettevõtja ise otsustama, millist portaali ta vajab.
    Kolm ettevõtte portaali tüüpi:
    1. Avalik internetiportaal kasutamiseks kõigile.
    2. Ettevõttesisene intranet (ainult ettevõtte töötajatele firmasiseseks kasutamiseks).
    3. Äripartneritele mõeldud veebileht ehk ekstranet (ligipääsetav vaid kasutajanime ja parooliga).
    Esimene ja kõige levinum vorm ongi korporatiivse veebisaidi avamine. Sellelt saavad kõik ettevõtet puudutavat infot. Firma juht või turundusjuht otsustab sel puhul, millist infot veebileht peaks pakkuma.
    Reeglina on ettevõtte portaal üles ehitatud toote- või teenusekesksena, sisaldades ka üldandmeid firma kohta. Veebilehe vasakul küljel on lahterdatud kõik firma pakutavad tooted ja teenused. Kui potentsiaalne klient otsib internetist ettevõtet märksõna järgi, siis veebilehe olemasolu korral kuvatakse talle firma kodulehekülg.
    Praegu annab Eesti otsingusüsteemi Neti.ee temaatiline kataloog üle 6500 lingi äridele.
    Firmasisese intraneti esmane ülesanne on siseinfo jagamine. Eelkõige vajavad ettevõttesisest intranetti just suured ja keskmise suurusega ettevõtted, kuna väiksemates firmades liigub info niigi.
    Intranetti võib põhimõtteliselt paigutada igasugust firma, selle toodete, teenuste ja klientide kohta käivat informatsiooni.
    Reeglina on ettevõtete intranetis esindatud järgmised alajaotused:
    1. Töötajad
    - nimi, telefoninumber, mobiiltelefon, e-posti aadress, isikukeskne kalender (siit on alati väga hea vaadata, millal ja kus ta viibib; samuti hea kokkusaamisi planeerida)
    2. Tooted ja teenused ? kiire ja usaldusväärne info firma toodete ja teenuste kohta
    - hinnakiri
    toote üldomadused ? aitab klienditeenindajal klientide küsimustele vastata
    3. Kliendibaas
    - kliendiandmed
    firmapoolne kontaktisik
    kliendiga sõlmitud lepingud
    4. Teadetetahvel aitab ära hoida uputust elektronpostkastides
    5. Uudised ? vajalikkus sõltub firma suurusest.
    Autor: Marko Kõiv
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Peapiiskop emeeritus: peame moraalselt toime tulema
Tuleb olla valvel, et me kriisiolukordades ei kaotaks iseenda ja ühiskonna inimlikku palet, kirjutab Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku peapiiskop emeeritus Andres Põder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tuleb olla valvel, et me kriisiolukordades ei kaotaks iseenda ja ühiskonna inimlikku palet, kirjutab Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku peapiiskop emeeritus Andres Põder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Nasdaq Tallinn jätkas languskursil
Nasdaq Tallinn langes täna pool protsenti, tirides kaasa ka Balti koondindeksi Baltic Benchmark.
Nasdaq Tallinn langes täna pool protsenti, tirides kaasa ka Balti koondindeksi Baltic Benchmark.
Miks just nemad ehk kogu tõde parimatest juhtidest
Konkursi "Parim juht" finalistid on eeskujuks nii isikupärase käekirja kui ka juhtimisstiiliga, samuti julgusega kutsuda ettevõtte omanik maadlema. Küsimuste küsimusele ehk kuidas pikaaegselt edukas olla ja tipus püsida, on neil kõigil eeldused õigesti vastata, leiab juhtimisekspert Mait Raava.
Konkursi "Parim juht" finalistid on eeskujuks nii isikupärase käekirja kui ka juhtimisstiiliga, samuti julgusega kutsuda ettevõtte omanik maadlema. Küsimuste küsimusele ehk kuidas pikaaegselt edukas olla ja tipus püsida, on neil kõigil eeldused õigesti vastata, leiab juhtimisekspert Mait Raava.
Miks just nemad ehk kogu tõde parimatest juhtidest
Konkursi "Parim juht" finalistid on eeskujuks nii isikupärase käekirja kui ka juhtimisstiiliga, samuti julgusega kutsuda ettevõtte omanik maadlema. Küsimuste küsimusele ehk kuidas pikaaegselt edukas olla ja tipus püsida, on neil kõigil eeldused õigesti vastata, leiab juhtimisekspert Mait Raava.
Konkursi "Parim juht" finalistid on eeskujuks nii isikupärase käekirja kui ka juhtimisstiiliga, samuti julgusega kutsuda ettevõtte omanik maadlema. Küsimuste küsimusele ehk kuidas pikaaegselt edukas olla ja tipus püsida, on neil kõigil eeldused õigesti vastata, leiab juhtimisekspert Mait Raava.
Välisinvestorid on Eestiga rohkem rahul, kuid pole kedagi palgata
Nii nagu kohalikel ettevõtjatel, on Eestis tegutsevatel välisinvestoritel küllaltki sarnased mured, kinnitas nende seas tehtud uuring: pole piisavalt töötajaid, kimbutavad kallid elektriarved ning geopoliitiline olukord paneb kukalt kratsima, tarneahelast rääkimata. Eksperdid näevad aga probleemides võimalusi.
Nii nagu kohalikel ettevõtjatel, on Eestis tegutsevatel välisinvestoritel küllaltki sarnased mured, kinnitas nende seas tehtud uuring: pole piisavalt töötajaid, kimbutavad kallid elektriarved ning geopoliitiline olukord paneb kukalt kratsima, tarneahelast rääkimata. Eksperdid näevad aga probleemides võimalusi.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.