Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    EuroShellist leiad parima teeinfo

    Enamik marsruudiplaneerijaid on paari aasta tagusel tasemel, võimaldades vaid üldsõnalist kaarti ja põhjalikku seletust, mitmendal kilomeetril kuhu pöörata.
    Kui keegi on kunagi varem euroShelli lehekülge kasutanud, siis maksab tal kõigepealt kontrollida üle teadaolev aadress, sest see on septembrist alates muutunud. Leheküljele kohale jõudes aga ei pea pettuma. Üks vanimaid marsruudi koostamise lehekülgi pakub ka praegu parimat teenust.
    Kõigepealt tuleb paika panna marsruudi alg- ja lõpp-punkt. Seejärel nõuded läbitavale teele: kas kiireim või lühim, kas maksulisi teid vältida, kas sõidate aeglaselt, mõõdukalt või kiiresti ja kas marsruudi pikkus anda kilomeetrites või miilides. Seejärel saadav marsruudi kirjeldus annab punktid, kus tuleb kuhugi pöörata, ja jooksva ajakulu. Samas avaneb aga alles nüüd lehekülje parima osa kasutamise võimalus. Võimalik on otsida teele jäävaid hotelle, restorane, vaatamisväärsusi, Shelli bensiinijaamu, lennuvälju. Lisaks võib otsitavaid objekte veelgi täpsustada, näiteks mitme tärniga peab olema hotell või kas vaatamisväärsus peab olema muuseum, park või hoopis mõni ostupiirkond.
    EasyTour arvestab marsruudi koostamisel, kas tegemist on sõidu- või veoautoga. Lisaks on võimalus arvutada välja ka kütusekulu nii rahaliselt kui ka koguseliselt, kui on teada, palju sõiduk 100 kilomeetri kohta kütust tarbib ja kütuseliitri hind. Maksumus antakse kas eurodes või Saksa markades.
    Päringule esitab lehekülg kaardi, kus on näidatud tee kulgemise suund, ja tabeli, kus on lahtrites läbitavad suuremad asulad, asulatevahelised kaugused, kogu läbitud teekond, sõiduaeg ja sõitmise juhis (teede numbrid ja kus ära pöörata).
    Kõige rohkem kasutatakse marsruudi planeerimiseks Inglismaa autode assotsiatsiooni lehekülge.
    Valides leheküljel Mandri-Euroopa lingi, jõuab külastaja Mandri-Euroopa marsruudi planeerimise alajaotusse. Seal on võimalus sisestada peale algus- ja lõpp-punkti ka kolm paika, mida marsruut peab kindlasti läbima. Antud on ka valikud, kas marsruut peab vältima tasulisi teid ning kas leida sobivaim tee veo- ja sõiduauto puhul.
    Paraku selgub, et külastatavaim marsruudi plneerija ei tunnista Ida-Euroopat. Tallinna ta üles ei leia. Riia teeb ta Prantsusmaal asuvaks Rigatouks ja ka Vilniust ega Varssavit ei ole tema arvates olemas.
    On veel hulgaliselt lehekülgi, kus on võimalik oma marsruudi suund paika panna. Paraku suuna määramisest edasi need leheküljed palju ei ulatu. Mõned näited:
    - Opel-Mobil lehekülg (http://www.opel-mobil.de/release2/pages/index2.asp- ). Saksakeelne, annab kaardil märgitud teejoone ja kirjelduse, kus on õige aeg ära pöörata.
    - Inglise Kuninglik Autoklubi (RAC) (www.rac.co.uk/services/routeplanner- ). Võimaldab leida lühima või kiireima tee. Annab teekonna ajalise kestuse ja tee pikkuse miilides. Lisaks ka maanteede numbrid, mida mööda peab sõitma.
    - Michelin Travel (http://www.michelin-travel.com/eng- ). Michelini lehekülje marsruudi planeerimise tasuta variant piirdub paraku ainult kaardiga, marsruudil liikumise juhise ning teekonna ajalise ja kilomeetrilise pikkusega.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ootamatult sügav majanduslangus paneb prognoose ümber tegema
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Karl-Eduard Salumäe: kasutatud autode turg on nagu mingi kentaur
Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
USA aktsiaturud sattusid hea töötururaporti peale segadusse
USA aktsiaturud sulgusid eri suundades ja andsid segaseid signaale pärast värsket töötururaportit, mille kohaselt on tööpuudus endiselt ülimadal ja uusi töötajaid palgatakse prognoositust enam.
USA aktsiaturud sulgusid eri suundades ja andsid segaseid signaale pärast värsket töötururaportit, mille kohaselt on tööpuudus endiselt ülimadal ja uusi töötajaid palgatakse prognoositust enam.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Värbajad annavad nõu: mida teha, kui turul pole sobivat töötajat?
Kui tööjõuturul ei leidu sobivat kandidaati, siis ei tasu värbajal kindlasti hakata potentsiaalset töötajat nii-öelda “ilustama”, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Kui tööjõuturul ei leidu sobivat kandidaati, siis ei tasu värbajal kindlasti hakata potentsiaalset töötajat nii-öelda “ilustama”, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Head uudised tulevad Zaporižžjast: Vene väed taanduvad
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Tartu Mill sai suurtehingu Eestis ja Lätis tehtud, Leedus läheb asi kohtusse
Balti jahuveskite suurliitumise saaga jõudis uude vahepeatusse: Romet Puhki ja Uuno Lausingu tööstuskontsern ostis ära konkureeriva Baltic Milli tütarfirmad Lätis ja Eestis, Leedus minnakse edasi kohtuasjaga.
Balti jahuveskite suurliitumise saaga jõudis uude vahepeatusse: Romet Puhki ja Uuno Lausingu tööstuskontsern ostis ära konkureeriva Baltic Milli tütarfirmad Lätis ja Eestis, Leedus minnakse edasi kohtuasjaga.

Olulisemad lood

Ettevõtja soovitus: kui on raske, siis koonda kohe, mitte ära jää ootama Koondatute arv aina kerkib
“Oleks väga rõõmus, kui see koondamine oleks lühiajaline ja esimesest märtsist või aprillist on kogu seltskond tööl tagasi,” tõdes kärpiva ettevõtte Peweld juht Raivo Pihelgas. “Aga see ei sõltu enam kahjuks meist."
“Oleks väga rõõmus, kui see koondamine oleks lühiajaline ja esimesest märtsist või aprillist on kogu seltskond tööl tagasi,” tõdes kärpiva ettevõtte Peweld juht Raivo Pihelgas. “Aga see ei sõltu enam kahjuks meist."

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.