Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EPL: turismiäri nõuab enamat kui raha
Talupuhkuse või soo- ja rabamatkade huviline saaks Eestis küll vabalt mitmenädalase puhkuse sisustada, aga tüüpturisti jaoks ammendab Eesti ennast praegu 3-4 päevaga, kirjutab Eesti Päevaleht tänases juhtkirjas.
Võimalik, et tulemuslikum kui suured Eestit tutvustavad kulukad reklaamikampaaniad oleks tõhus koostöö naabritega - Läti, Leedu, Venemaa ja ka Soome turismiedendajatega. Eesti kipub siiski olema liiga väike, et kaugemalt Euroopast, rääkimata Ameerikast või Austraaliast, üksnes meie pärast siia tasuks tulla.
Nii et Eesti tutvustamise kampaania poleks kuigi tõhus, kui potentsiaalne Eesti külastaja ei saa teada, millised võimalused on tal oma reisi jätkamiseks pärast Eestist üle käimist.
Üks asi, mis siin käinute (praegu head arvamust) Eestist rikkuda võib, on see, kui turismiarendajad ülemäära pingsalt raha peale hakkavad mõtlema. Eestil ei ole selliseid tõmbenumbreid, mis sunniksid välisturiste iga hinna eest siia tulema.