Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ajalehtede reklaamimahud kukkusid
Tänavu kümne kuuga vähenes reklaamimüügi maht Eesti lehtedel üle 763 lehekülje ehk 7,8 protsenti.
Enim, 30 protsendi võrra, langes reklaami maht aastaga Eesti Päevalehel. Neljaprotsendilises languses on võrreldes eelmise aasta oktoobriga ka Eesti Ekspressi reklaamimaht. Reklaami hulk on tõusnud aasta jooksul Postimehel ja Äripäeval, vastavalt 10 ja 7 protsendi võrra.
Meediaanalüütik Toomas Leito hinnangul peaks tänavu esimesel poolaastal umbes 5 miljoni kroonine Eesti Päevalehe kahjum suurenema veel 7?8 miljoni kroonini. Postimehe kahjumiks prognoosib Leito sel aastal 2 miljonit krooni.
Tema sõnul on päris edukalt läinud varem sügavates kahjumites olnud tabloidlehtede järglasel, SL Õhtulehel, kelle suhteliselt head läbimüügi ja ka reklaamimüügi tulemused lubavad oodata aasta lõpuks ligi 2 miljonit krooni kasumit.
Eesti Ekspressi ja Äripäeva kasumiteks sellel aastal prognoosib Leito vastavalt 7 ja 5 miljonit krooni.
Autor: ÄP Online