Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Bussi rikke parandab kindlustus
Reisil lagunenud bussi asendamiseks on kaks võimalust. Bussifirmale odavam võimalus on saata Eestist uus buss. Kallim lahendus on rentida asendusbuss riigist, kus parasjagu asutakse. Klient peab saama bussifirmalt lubaduse, et bussi rikke korral lahendatakse asendusbussi leidmine paari tunniga. Bussi rentijal on sellise lahenduse pakkumiseks ainus võimalus rentida uus buss kohapealt. Et selles kindel olla, tasub kliendil nõuda, et bussifirmal oleks kindlustusleping, mille põhjal kindlustusfirma katab bussi rikke korral uue bussi rentimise kulud.
Lepingu katkestamisest on välisreiside puhul viisakas bussifirmale 30?15 päeva ette teatada, kui tellitud bussist loobutakse. Samas rakendavad bussifirmad harva lepingutes ettenähtud leppetrahve lepingu annulleerimise eest. Tihe konkurents ei võimalda trahve nõuda, kuna järgmine kord tellib klient bussi lihtsalt mujalt.
Busside rendihindade ja varustuse kohta leiab andmed 14. novembri transpordirubriigist.