Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Põlva Piim: tahame 15 protsenti siseturust
Põlva Piim on võtnud plaaniks oma uue tootesarjaga 'Mumuu' vallutada järgmise aasta lõpuks 15 protsenti Eesti piimatoodete turust.
'Me näeme suurt potentsiaali eriti nn. biotoodetel, mille läbimüük juba praegu ületab 20-30 protsendiga meie esialgsed plaanid,' ütles Põlva Piima turundusjuht Sven Puusepp.
'Põlva Piim ei kavatse turuvallutamisel kasutada dumpinghindu,' kinnitas Puusepp. 'Kui osades poodides ongi meie tooted odavad, on see tingitud hulgifirmade omavahelisest konkurentsist.'
Uue tootesarja turule toomiseks investeeris Põlva Piim 2 miljonit krooni.