Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Gutta valmistab tooteid eraldi Eesti tarvis
Läti mahlatootja Gutta, kes on 26-protsendilise turuosaga Eesti mahlaturu liider, kasvatab oma osa ka mineraalveeturul. Praegu hinnatakse Gutta Everesti osakaalu Eesti turul kümnendikule.
Mineraalvee edu saladusena nimetas Gutta turundusdirektor Gaitis Kamaruts seda, et toode valmistati ette konkreetselt Eesti jaoks. 'Lätikeelset informatsiooni sildil polegi,' ütles Kamaruts. Kamarutsi sõnul on välja töötamisel ka teisi Eesti turu jaoks mõeldud tooteid. Milliseid, keeldus Gutta turundusdirektor kommenteerimast.
Eesti jaoks mõeldud ja kujundatud vee eelis oli nähtav tänu sellele, et varem Ramava nime all müüdud vesi müügiedu ei saavutanud.
Samas kasutati turu hõivamiseks ka hinnataktikat. 'Osta vett vee hinnaga,' kõlas Gutta Everesti reklaamlause.
Mahlade alal pole Eesti jaoks välja töötatud toodet veel olemas, küll tõi Gutta maaletooja Hadleri Hulgikaubandus Eesti poelettidele vahepeal siinselt turult kadunud ploomimahla, mis nüüd on müügiedetabelites tõusnud neljandale kohale.