• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti Raudtee kaubavedude maht kasvas 7,3%

    AS Eesti Raudtee kaubavedude maht oli käesoleva aasta üheteistkümne kuuga 36,1 miljonit tonni, mis on 7,3% rohkem kui möödunud aasta samal perioodil, teatas ettevõtte esindaja.

    Eesti Raudtee kommunikatsioonidirektor Andrus Kuusmann ütles, et kaubavedude maht on stabiliseerunud ja näitab taas väikest kasvutendentsi. ?Võrreldes septembri ja oktoobri mahuga veeti novembris kaupa taas rohkem. Praegust seisu arvestades prognoosime kaubaveo aastaseks kogumahuks ca 39 miljonit tonni,? märkis Kuusmann. Novembri veomaht oli 2,95 miljonit tonni.
    Tänu kaubaveo mahu suurenemisele on kasvanud üheteistkümne kuuga ka vedudest saadud tulu, mis ulatus novembrilõpu seisuga 1,22 miljardi kroonini. Eelmise aasta samal perioodil oli vedudest saadud tulu 1,09 miljardit krooni.
    Suurima kaubagrupi moodustasid 11 kuu kokkuvõttes naftasaadused (22 mln tonni), põlevkivi (6,6 mln tonni), väetised (1,54 mln tonni) ja mustmetall (1,26 mln tonni).
    Eesti Raudtee esimese poolaasta netokäive oli esialgsetel auditeerimata andmetel 881,2 miljonit krooni, mis on 22,4% võrra rohkem kui varasema aasta samal perioodil. Ettevõtte esimese kuue kuu äritulud kokku moodustasid 889,3 miljonit krooni ja ärikulud 716,6 miljonit krooni, ettevõtte ärikasum oli 153,6 miljonit krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Facebooki tulemused panid aktsia veidi tõusma
Facebook hoiatas täna, et Apple’i uued privaatsusreeglid mõjutavad nende digiäri praeguses kvartalis negatiivselt. Sotsiaalmeedia hiiu käive jäi kolmandas kvartalis ootustele alla, aga kasum oli prognoositust parem, vahendab Reuters.
Facebook hoiatas täna, et Apple’i uued privaatsusreeglid mõjutavad nende digiäri praeguses kvartalis negatiivselt. Sotsiaalmeedia hiiu käive jäi kolmandas kvartalis ootustele alla, aga kasum oli prognoositust parem, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.