Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hansapank tegi b-tiimi
Hansapank kaasab kliendid Internetipanga hanza.neti arendamisse, moodustades b-tiimi ehk hanza.neti aktiivsete kasutajate meeskonna, teatas firma pressiesindaja.
Hansapanga jaepank.neti osakonna juhataja Matti Pruuli sõnul soovib Hansapank klientide kaasamisega arendustegevusse võtta kohe uute võimaluste väljatöötamisel arvesse klientide soove. ?Kasutades ise püsivalt hanza.netti, teavad b-tiimi liikmed kõige paremini, milliseid teenuseid tuleks edasi arendada ja milliseid võimalusi juurde luua,? lausus Pruul.
Suhtlus b-tiimi ja panga vahel toimub e-posti teel ? pank saadab klientidele küsimused ning ootab vastuseid ja kommentaare.
Kui Eestis on b-testimine (inglise keeles b-testing) veel vähe tuntud, siis mujal maailmas on see laialt levinud. Näiteks viiakse b-teste läbi suurtes tarkvarafirmades Microsoft, Compaq, Nokia ja Elcoteq. Kui uus toode või teenus on läbinud tootjaettevõtte-sisese katsetuse (a-testi), saadetakse ta edasiseks katsetamiseks tulevastele tarbijatele (b-test). Saadud tagasiside põhjal täiendatakse toodet, enne kui antakse välja selle lõplik versioon.
Internetipanga hanza.net tõi Hansapank turule tänavu mais. Praegu on hanza.netil üle 174 000 registreerunud kasutaja.