Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Delfi ja Tele2 rahulolematud bännerituru monitooringuga
Delfi ja Tele2 ei pea Turundusnõukoja monitooringut õigeks, kuna nende andmed erinevad suuresti monitooringu andmetest.
Delfi Meedia Grupi juhataja Matis Metsala hindas novembrikuu bännerreklaami turu netomahuks 1,6 miljonit krooni. Delfi ligi 600 000 kroonise reklaamikäibe juures tähendab see 37%-list turuosa.
Tele2 avalikkussuhete juhi Inga Jagomäe sõnul ei ole ka seitset internetikeskkonda omav Tele2 rahul Turundusnõukoja bännerreklaamituru monitooringuga, sest nende reklaamikäibed ei lange kokku Turundusnõukoja andmetega.
Turundusnõukoja andmetel oli novembrikuu hinnakirjajärgne bännerreklaamituru maht 2,8 miljonit krooni. Edukamaks reklaamikeskkonnaks novembris oli Turundusnõukoja monitooringus 760 261 kroonise reklaamikäibega Delfi, kelle turuosa oli vastavalt 27%. Turu mahu poolest oli teine Mega 14%-i ja kolmas Everyday.com 10%-ga.
Loe lähemalt:
http://www.aripaev.ee/1824/rubr_artiklid_182405.html