Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Saksamaal algab elektroonilise kaubanduse aasta
Saksamaa tööstus- ja kaubanduspäev DIHT on nimetanud 2001. aasta ?elektroonilise kaubanduse aastaks?, mil on plaanis korraldada mitmeid elektroonilist kaubandust tutvustavaid üritusi ning ergutada firmasid oma tegevust internetti viima.
Siiani on paljud Saksa firmad piirdunud üksnes kodulehe avamisega. DIHTi eesmärk on ergutada neid aktiivsemalt kasutama elektroonilise kaubanduse võimalusi.
Praegu on viiest Saksa firmast kolm internetis esindatud. Samas näitas 22 000 firma küsitlus, et vaid kaks kümnest on valmis investeerima firmade vahelise elektroonilise kaubanduse arendamise ning et kõigest 13 protsenti firmadest kasutab internetti otsekontakti loomiseks klientidega.