14 detsember 2000

AOL ja Time Warner jõudsid konkurentsiametnikega kokkuleppele

USA internetifirma America Online Inc ja meediakontserni Time Warner Inc juhid allkirjastasid eile õhtul kokkuleppe USA konkurentsivõimudega, mis kõrvaldab peamise takistuse kahe firma venima jäänud ühinemisplaanilt, kirjutab Wall Street Journal.

Kokkuleppe järgi nõustusid firmad avama oma kaabelvõrgud konkurentidele ning tegid mitmeid muid järeleandmisi. USA Föderaalne Kaubanduskomisjon peaks otsuse ühinemise kohta tegema veel täna.

111 miljardi dollariline megaliit toob ühe katuse alla Time Warneri kaubamärgid Time, CNN, Warner Bros., People, HBO, Sports Illustrated, Cartoon Network, Warner Music Group, Fortune, Entertainment Weekly, ja Looney Tunes ning

America Online"i margid AOL, CompuServe, Netscape, ICQ instant messaging, Digital City, ja AOL Moviefone.

Konkurendid Walt Disney Co, NBC ja USA networks on avaldanud kartust, et selline kombinatsioon tagaks uuele firmale liigse domineerimise, mistõttu tehing on konkurentsiametis kaalumisel juba 11 kuud. AOLil on 28 miljonit klienti, Time Warneri kaabelteenustel 12,6 klienti.

Hetkel kuum