Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti lehtedele algas detsember reklaami osas edukalt
Eesti ajalehtedele algas detsember reklaami osas edukalt, kuu esimene nädalal müüdud 313,5 reklaamilehekülge oli reklaamimahult suurim nii sellel aastal kui ka võrreldes eelmise aasta sama ajavahemikuga.
Meediaekspert Toomas Leito koostatud uuringu kohaselt tegid detsembri esimese nädala reklaamimahu osas suurima hüppe eelmise aastaga võrreldes Postimees ja Äripäev, avaldades ligi viiendiku võrra rohkem reklaami. Samuti kasvas märgatavalt Eesti Päevalehe reklaamikülgede arv.
Leito hinnangul oli tänavu detsembri alguses lehereklaami puhul selgelt näha mitmete suurte jõulukampaaniate käivitumist. Eelmsel aastal oli jõulubuum rohkem kui tagasihoidlik, lisas ta.
Detsembri teine nädal püsis samuti tasemel, näitas uuring. 'Mahult jäi see väheke alla eelmisele aastale, kuid siis oli Eesti Päevalehes massiliselt äriregistri kuulutusi,' märkis Leito. 'Uueks tegijaks on turul raamatukaupmehed ja kirjastused,' lisas ta. Seevastu arvutite reklaam oli tagasihoidlik.