Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Punnis linnamaastur hoiab taset
Linnamaasturite esiisa Toyota RAV 4 hoiab vaatamata mõnele esinevale pisiveale ja kohati kentsakale välimusele Toyota lippu kõrgel. Auto on meie tingimustes vastupidav, vaikne ja hästi juhitav.
Vastakaid arvamusi on tekitanud RAVi välimus. Tegemist on väikese kumera autoga, mille viieukseline variant on silmale üsna kena vaadata, kolmeukseline aga veidi liiga punnis ? maitse asi. Õnneks tegi RAV hiljuti läbi üsna põhjaliku uuenduse ja enam ei tohiks tema välimuse kohta väga palju ütlemist olla.
Sõiduki armatuurlaud koos kõigi nuppude-lülititega on selgelt loetav ja konkreetne. Piisavalt on panipaiku, tagaistmete seljatugede kalle on muudetav, mis laseb suurendada pakiruumi mahtu. Kui vaja suuri esemeid vedada, siis võib tagaistmed päris siledaks alla lasta. Tagaistmeid saab ka tahapoole kaldu lasta, nii et pikemate sõitude puhul on võimalik ka tagaistmel end mugavalt tunda.
Sõidumugavus on RAViga hea, auto on teel suhteliselt vaikne. Mootorimüra kostab sisse peaasjalikult vaid kiirendamistel ning maanteel suurema kiiruse juures. Auto ei ole ka nii jäik kui maasturid tavaliselt. Juhtides on tunne, et sõidad sõiduautoga, vaid väljavaade on tänu kõrgusele parem. Auke ja teepinna ebatasasusi talub auto hästi, ka treppis teel kiiresti sõites ei kandu ta niisama lihtsalt ära.
Ehkki auto on rohkem linnamaasturite kirjas, saab temaga ka maastikul suurepäraselt hakkama. Kui just ei ürita läbitamatutest paikadest läbi sõita. Tavatingimustes metsateedel ja kergel maastikul ei teki mingeid probleeme.
Küll aga vihjavad linnamaasturile auto pikemad käigud. Päris maasturitel on need tunduvalt lühemad. Kiirendus suuremal kiirusel on sõiduautoga samaväärne. Samas teevad tema väikesed gabariidid auto kergesti juhitavaks ka naisterahvale.
Vastupidavuse poolest hoiab RAV 4 Toyota lippu kõrgel, ka varustusele pole midagi ette heita. Standardvarustuses on juhi ja kaassõitja turvapadjad ning ABS-pidurid. Samuti on RAV 4 juba tehasest tulles varustatud immobilisaatori, elektriakende ning kesklukustusega.
Toyota on Eestis esindatud laia esindustevõrguga. Tallinnas on kaks esindust, mis loob sõiduki omanikule võimaluse valida.
Amserv Auto AS on kliendisõbralik ettevõte, alati on meistrid kohal, töösse vormistamine sujub kiiresti. Tööde kestust osatakse küllaltki täpselt ette öelda. Kui tööde tähtaeg lüheneb või pikeneb, teavitatakse sellest telefoni teel, samuti teatatakse lisatööde vajadusest, kui need hoolduse käigus selguvad. Varuosade tellimisaeg keskmiselt 2-3 päeva. Keretööde ja värvimise osakond on tasemel, tööd tehakse kiiresti, kvaliteetselt ning kokkulepitud tähtajaks.
Uue auto soetamine käib ladusalt, müügimehed on asjatundlikud ning paberid vormistatakse kokkulepitud tähtajaks.
Ka Elke Auto AS on igati tasemel ettevõte, probleeme pole esinenud. On tunda, et teenindajad on saanud samalaadset koolitust ning konkurents sunnib teenust tasemel hoidma.
Autor: Paul Reinula