Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Punnis linnamaastur hoiab taset

    Linnamaasturite esiisa Toyota RAV 4 hoiab vaatamata mõnele esinevale pisiveale ja kohati kentsakale välimusele Toyota lippu kõrgel. Auto on meie tingimustes vastupidav, vaikne ja hästi juhitav.
    Vastakaid arvamusi on tekitanud RAVi välimus. Tegemist on väikese kumera autoga, mille viieukseline variant on silmale üsna kena vaadata, kolmeukseline aga veidi liiga punnis ? maitse asi. Õnneks tegi RAV hiljuti läbi üsna põhjaliku uuenduse ja enam ei tohiks tema välimuse kohta väga palju ütlemist olla.
    Sõiduki armatuurlaud koos kõigi nuppude-lülititega on selgelt loetav ja konkreetne. Piisavalt on panipaiku, tagaistmete seljatugede kalle on muudetav, mis laseb suurendada pakiruumi mahtu. Kui vaja suuri esemeid vedada, siis võib tagaistmed päris siledaks alla lasta. Tagaistmeid saab ka tahapoole kaldu lasta, nii et pikemate sõitude puhul on võimalik ka tagaistmel end mugavalt tunda.
    Sõidumugavus on RAViga hea, auto on teel suhteliselt vaikne. Mootorimüra kostab sisse peaasjalikult vaid kiirendamistel ning maanteel suurema kiiruse juures. Auto ei ole ka nii jäik kui maasturid tavaliselt. Juhtides on tunne, et sõidad sõiduautoga, vaid väljavaade on tänu kõrgusele parem. Auke ja teepinna ebatasasusi talub auto hästi, ka treppis teel kiiresti sõites ei kandu ta niisama lihtsalt ära.
    Ehkki auto on rohkem linnamaasturite kirjas, saab temaga ka maastikul suurepäraselt hakkama. Kui just ei ürita läbitamatutest paikadest läbi sõita. Tavatingimustes metsateedel ja kergel maastikul ei teki mingeid probleeme.
    Küll aga vihjavad linnamaasturile auto pikemad käigud. Päris maasturitel on need tunduvalt lühemad. Kiirendus suuremal kiirusel on sõiduautoga samaväärne. Samas teevad tema väikesed gabariidid auto kergesti juhitavaks ka naisterahvale.
    Vastupidavuse poolest hoiab RAV 4 Toyota lippu kõrgel, ka varustusele pole midagi ette heita. Standardvarustuses on juhi ja kaassõitja turvapadjad ning ABS-pidurid. Samuti on RAV 4 juba tehasest tulles varustatud immobilisaatori, elektriakende ning kesklukustusega.
    Toyota on Eestis esindatud laia esindustevõrguga. Tallinnas on kaks esindust, mis loob sõiduki omanikule võimaluse valida.
    Amserv Auto AS on kliendisõbralik ettevõte, alati on meistrid kohal, töösse vormistamine sujub kiiresti. Tööde kestust osatakse küllaltki täpselt ette öelda. Kui tööde tähtaeg lüheneb või pikeneb, teavitatakse sellest telefoni teel, samuti teatatakse lisatööde vajadusest, kui need hoolduse käigus selguvad. Varuosade tellimisaeg keskmiselt 2-3 päeva. Keretööde ja värvimise osakond on tasemel, tööd tehakse kiiresti, kvaliteetselt ning kokkulepitud tähtajaks.
    Uue auto soetamine käib ladusalt, müügimehed on asjatundlikud ning paberid vormistatakse kokkulepitud tähtajaks.
    Ka Elke Auto AS on igati tasemel ettevõte, probleeme pole esinenud. On tunda, et teenindajad on saanud samalaadset koolitust ning konkurents sunnib teenust tasemel hoidma.
    Autor: Paul Reinula
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ootamatult sügav majanduslangus paneb prognoose ümber tegema
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Tiit Kolde: iga idee, mis tõstab turvatunnet, on kuldaväärt
Tänavune aasta on erakordne – sõda Ukrainas, kõrge inflatsioon, energiakriis ning laiemalt turvalisuse ja toimetulekuga seotud probleemid on ilmsed, samas lahendused niiväga mitte, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, If Kindlustuse juhatuse liige Tiit Kolde.
Tänavune aasta on erakordne – sõda Ukrainas, kõrge inflatsioon, energiakriis ning laiemalt turvalisuse ja toimetulekuga seotud probleemid on ilmsed, samas lahendused niiväga mitte, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, If Kindlustuse juhatuse liige Tiit Kolde.
USA aktsiaturg rallis Powelli kõne peale
USA aktsiaturg rallis kolmapäeval üle 3% ülespoole, kui Föderaalreservi juht Jerome Powell viitas oma kõnes, et detsembrikuu rahapoliitika istungilt võiks oodata varasemast aeglasemat intressitõstmist. Powell lisas, et inflatsiooniga võitlemine pole veel läbi ning on tõenäoline, et intressid jäävad veel teatud ajaks kõrgele tasemele püsima.
USA aktsiaturg rallis kolmapäeval üle 3% ülespoole, kui Föderaalreservi juht Jerome Powell viitas oma kõnes, et detsembrikuu rahapoliitika istungilt võiks oodata varasemast aeglasemat intressitõstmist. Powell lisas, et inflatsiooniga võitlemine pole veel läbi ning on tõenäoline, et intressid jäävad veel teatud ajaks kõrgele tasemele püsima.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Juhtide piiratud aeg teeb värbamise kalliks
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Milrem Robotics saadab Ukrainasse 14 robotsõidukit
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Janek Stalmeister: tarneahela finantseerimise digipööre sünnib Eesti fintech-firmas
Oma varasemas tööelus neli aastat Tallinki juhtinud Janek Stalmeister tegutseb nüüd finantstehnoloogia ettevõttes SupplierPlus ning aitab luua lahendusi tarneahelate finantseerimise digipöördeks nii Eestis kui ka lähiriikides.
Oma varasemas tööelus neli aastat Tallinki juhtinud Janek Stalmeister tegutseb nüüd finantstehnoloogia ettevõttes SupplierPlus ning aitab luua lahendusi tarneahelate finantseerimise digipöördeks nii Eestis kui ka lähiriikides.

Olulisemad lood

Lahkus Tarmeko loonud Olev Nigul
Esmaspäeval, 28. novembril, suri Tartu metsakombinaadi ja Tartu mööblikombinaadi, hilisema Tarmeko grupi pikaaegne juht Olev Nigul, teatas Tartu Postimees.
Esmaspäeval, 28. novembril, suri Tartu metsakombinaadi ja Tartu mööblikombinaadi, hilisema Tarmeko grupi pikaaegne juht Olev Nigul, teatas Tartu Postimees.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.