Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Punnis linnamaastur hoiab taset

    Linnamaasturite esiisa Toyota RAV 4 hoiab vaatamata mõnele esinevale pisiveale ja kohati kentsakale välimusele Toyota lippu kõrgel. Auto on meie tingimustes vastupidav, vaikne ja hästi juhitav.
    Vastakaid arvamusi on tekitanud RAVi välimus. Tegemist on väikese kumera autoga, mille viieukseline variant on silmale üsna kena vaadata, kolmeukseline aga veidi liiga punnis ? maitse asi. Õnneks tegi RAV hiljuti läbi üsna põhjaliku uuenduse ja enam ei tohiks tema välimuse kohta väga palju ütlemist olla.
    Sõiduki armatuurlaud koos kõigi nuppude-lülititega on selgelt loetav ja konkreetne. Piisavalt on panipaiku, tagaistmete seljatugede kalle on muudetav, mis laseb suurendada pakiruumi mahtu. Kui vaja suuri esemeid vedada, siis võib tagaistmed päris siledaks alla lasta. Tagaistmeid saab ka tahapoole kaldu lasta, nii et pikemate sõitude puhul on võimalik ka tagaistmel end mugavalt tunda.
    Sõidumugavus on RAViga hea, auto on teel suhteliselt vaikne. Mootorimüra kostab sisse peaasjalikult vaid kiirendamistel ning maanteel suurema kiiruse juures. Auto ei ole ka nii jäik kui maasturid tavaliselt. Juhtides on tunne, et sõidad sõiduautoga, vaid väljavaade on tänu kõrgusele parem. Auke ja teepinna ebatasasusi talub auto hästi, ka treppis teel kiiresti sõites ei kandu ta niisama lihtsalt ära.
    Ehkki auto on rohkem linnamaasturite kirjas, saab temaga ka maastikul suurepäraselt hakkama. Kui just ei ürita läbitamatutest paikadest läbi sõita. Tavatingimustes metsateedel ja kergel maastikul ei teki mingeid probleeme.
    Küll aga vihjavad linnamaasturile auto pikemad käigud. Päris maasturitel on need tunduvalt lühemad. Kiirendus suuremal kiirusel on sõiduautoga samaväärne. Samas teevad tema väikesed gabariidid auto kergesti juhitavaks ka naisterahvale.
    Vastupidavuse poolest hoiab RAV 4 Toyota lippu kõrgel, ka varustusele pole midagi ette heita. Standardvarustuses on juhi ja kaassõitja turvapadjad ning ABS-pidurid. Samuti on RAV 4 juba tehasest tulles varustatud immobilisaatori, elektriakende ning kesklukustusega.
    Toyota on Eestis esindatud laia esindustevõrguga. Tallinnas on kaks esindust, mis loob sõiduki omanikule võimaluse valida.
    Amserv Auto AS on kliendisõbralik ettevõte, alati on meistrid kohal, töösse vormistamine sujub kiiresti. Tööde kestust osatakse küllaltki täpselt ette öelda. Kui tööde tähtaeg lüheneb või pikeneb, teavitatakse sellest telefoni teel, samuti teatatakse lisatööde vajadusest, kui need hoolduse käigus selguvad. Varuosade tellimisaeg keskmiselt 2-3 päeva. Keretööde ja värvimise osakond on tasemel, tööd tehakse kiiresti, kvaliteetselt ning kokkulepitud tähtajaks.
    Uue auto soetamine käib ladusalt, müügimehed on asjatundlikud ning paberid vormistatakse kokkulepitud tähtajaks.
    Ka Elke Auto AS on igati tasemel ettevõte, probleeme pole esinenud. On tunda, et teenindajad on saanud samalaadset koolitust ning konkurents sunnib teenust tasemel hoidma.
    Autor: Paul Reinula
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.