Eesti Energia klientidele aasta algusest kehtima hakanud uued elektrienergia hinnamäärad ja -paketid põhjustasid firma kliendipunktides pikki järjekordi, sest inimesed pole suutnud uuendustega kohaneda, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Pange Eesti Energia kinni, et see inimeste mõnitamine ükskord lõpeks,? ütles eile Eesti Energia Tallinnas Kreutzwaldi tänaval asuvas rahvast pungil teeninduskeskuses poolteist tundi seisnud Jüri Murumaa. Kuu aega tagasi uue hinnapaketiga liitunud Murumaa oli keskusesse tulnud, et fikseerida aasta alguse elektriarvesti näit ja selgeks saada, miks tema elektriarve on 20 krooni suurem kui varem.
?Lootsin, et uudse hinnapaketiga liitumisest sünnib kasu, aga tühjagi,? lausus Murumaa, kellel tuli veel vähemalt pool tundi klienditeenindajani jõudmiseks oodata.
Peamiselt pensionäridest tulvil kliendipunktid on aasta algusest töötanud kriitilisel piiril ning Eesti Energia hinnangul pole järjekordade kadumist loota enne 10. jaanuari. Siis lõpeb energiafirma klientidel võimalus esitada aastavahetuse elektriarvesti näitu ning klient ei saa enam maksta eelmisel aastal tarbitud elektri eest vana ja odavama tariifi alusel. Kümme päeva enam saavad seda teha vaid kliendid, kellel on makseraamat.
Eesti Energia teabejuht Kristina Shanin sõnas, et järjekorrad on tekkinud seetõttu, et pensionärid eelistavad tulla kliendipunktidesse kohale, ehkki elektrinäitu saaks teatada ka telefoni, faksi või elektronposti abil. Samas on tema sõnul mõne klienditelefoni ooteaeg pikk, näiteks Tallinna ühe klienditelefoni ooteaeg kestab peaaegu päeva.
Seotud lood
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.