Eurosport, mida edastamisest suured kaabeltelefirmad aasta alguses loobusid, oli läinud sügisel vaadatuim mitte-Vene sateliidikanal, selgub Emori uuringust.
Loobumine Eurospordi näitamisest avaldab mõju ligi 179 000 eestimaalase televisiooni vaatamise harjumustele, kes olid seni võrdlemisi sagedased selle kanali jälgijad. Vastavalt Emori sügisesele Eesti Meediauuringule vaatas Eurosporti seega 16% Eesti 15-74 aastasest elanikkonnast.
Uuringu tulemused näitasid, et Eurosport oli vaadatuim mitte-Vene sateliidikanal, edestades vaatajaskonna ulatuselt selliseid kanaleid nagu Discovery, Viva, Animal Planet ja MTV.
Peamine Eurospordi vaataja oli noorem või keskealine mees, kelle elukohaks on Tallinn või Tartu. Eestlasi ja mitte-eestlasi kuulus Eurospordi vaatajaskonda enam-vähem võrdselt.
Kanali populaarsust peegeldab seegi, et võimalus Eurospordi jälgimiseks oli seejuures ligikaudu kolmandikul eestimaalastest ehk kanali vaatamise võimalust kasutasid pooled selle võimaluse omajatest.
Seotud lood
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.