Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Telefon hakkab kliente autentima
Esialgu saavad Atlase teenustekaardi vormistada vaid erakliendid.
Teenustekaart Atlas on sarnane internetipanganduses kasutatavate paroolikaartidega ja võimaldab kasutada interneti keskkonnas teenuseid, mille eeltingimuseks on võimalus klienti üheselt tuvastada ja tagada sellega kasutaja turvalisus.
Eesti Telefoni juhatuse liikme Andres Kääriku sõnul loovad turvalisuse kasv ja teenuste kvaliteedi kontrollimehhanismide juurutamine aluse interneti kasutamisele äri otstarbel. ?Järjest rohkem eelistavad inimesed sooritada oma igapäevaseid toiminguid harjumuspärase interneti-brauseri vahendusel, sest see on lihtne ja mugav ning säästab nii kliendi aega kui ka raha,? ütles Käärik. ?Teenustekaart Atlasega pakutav autentimisteenus muudab sellise suhtlemise turvaliseks nii kliendile kui ka teenusepakkujale,? kinnitas Käärik.
Ettevõtte või sõpruskonna jaoks sündmuse planeerimine ei pea olema peavalu, kus ürituse eestvedaja end peo toimumise ajaks tühjakspigistatud sidrunina tunneb. Restoran Lee ja Lore Bistroo meeskond, kes avas suvel kaks uut põnevat kohta – restorani UMA ja kokteilibaari Lessner –, korraldab just sinu vajadustele vastava õhtu, sätib paika menüü ja kannab hoolt ka meelelahutusliku poole eest.