Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Telefon hakkab kliente autentima
Alates 1.veebruarist võtab Eesti Telefon klientide autentimiseks ehk automaatseks identifitseerimiseks kasutusele teenustekaardi Atlas, mille vahendusel saab tellida internetikeskkonnas Eesti Telefoni teenuseid ning kasutada internetitelefoni Atlas Netifon. Esialgu saavad Atlase teenuskaardi vormistada vaid erakliendid.
Teenustekaart Atlas on sarnane interneti panganduses kasutatavate paroolkaartidega ja võimaldab kasutada interneti keskkonnas teenuseid, mille eeltingimuseks on võimalus klienti üheselt tuvastada ja tagada sellega kasutaja jaoks turvalisus.
Eesti Telefoni juhatuse liikme Andres Kääriku sõnul Eesti Telefoni juhatuse liikme Andres Kääriku sõnul loovad turvalisuse kasv ja teenuste kvaliteedi ontrollimehhanismide juurutamine aluse interneti kasutamisele äri otstarbel. 'Järjest rohkem eelistavad inimesed sooritada oma igapäevaseid toiminguid harjumuspärase interneti-brauseri vahendusel, sest see on lihtne ja mugav ning säästab nii kliendi aega kui ka raha,' ütles Käärik. 'Teenustekaart Atlasega pakutav autentimisteenus muudab sellise suhtlemise turvaliseks nii kliendile kui ka teenusepakkujale.'