• OMX Baltic0,03%299,05
  • OMX Riga0,00%891,94
  • OMX Tallinn0,08%2 057,92
  • OMX Vilnius0,07%1 203,3
  • S&P 500−0,03%6 228,18
  • DOW 30−0,3%44 275,08
  • Nasdaq 0,08%20 429,78
  • FTSE 1000,45%8 846,56
  • Nikkei 2250,26%39 688,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,42
  • OMX Baltic0,03%299,05
  • OMX Riga0,00%891,94
  • OMX Tallinn0,08%2 057,92
  • OMX Vilnius0,07%1 203,3
  • S&P 500−0,03%6 228,18
  • DOW 30−0,3%44 275,08
  • Nasdaq 0,08%20 429,78
  • FTSE 1000,45%8 846,56
  • Nikkei 2250,26%39 688,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,42
  • 12.01.01, 08:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ida-Viru bussifirma riskib reisijate eluga

Ida-Virumaa suuremaid bussifirmasid Järve ATP, mille põhiomanikuks on Kohtla-Järve linn, riskib reisijate eluga, lubades liinile tehnilisel ülevaatusel käimata bussid, kirjutab Põhjarannik.
Võltsitud ülevaatuste kasutajate tabamiseks korraldatud reidi käigus tuvastas politsei kolmapäeval kahe ja poole tunni jooksul Jõhvi ja Kohtla-Järve vahelisel teelõigul 33 sõidukit, mis polnud läbinud tehnilist kontrolli. Nende seas oli kaheksa ASile Järve ATP kuuluvat liinibussi.
Ida-Viru liikluspolitsei juht Reeno Kullamä ütles, et nii paljude ülevaatust läbimata busside tabamine küllalt lühikese ajavahemiku jooksul oli üllatav.
Järve ATP tegevjuht Enno Tamm ütles, et teab tehnilisel ülevaatusel käimata busside liinilolekust. Ühelgi nende firma bussil pole tema väitel aga selliseid vigu, mis võiks sõitjatele ohtlikuks saada, sest tõsiste tehniliste riketega busse sõitu ei lubata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Bussifirma juht pidas olukorda, kus firma väravast väljuvad sõitjaid vedama tehnoülevaatusel käimata bussid, mõneti paratamatuks. Tema sõnul on bussid esiteks vanad ning teiseks langeb tehnilise ülevaatuse aeg just aastavahetuse peale, eeldades korraga väga suuri rahalisi väljaminekuid.
Kullamä sõnul süüdistasid vahelejäänud bussijuhid firma juhtkonda, kes ei andvat raha busside remondiks, et need saaksid tehnoülevaatuse läbida. ?Juhid rääkisid, et juhtkond sunnib neid liinile minema, vastasel juhul jääksid nad tööta, ent kõigil on pered,? vahendas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 8 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele