• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,7
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,7
  • 18.01.01, 08:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Iga neljas Tallinna elanik eelistab sisseostud teha Kristiine Keskusest

Veerand tallinlastest eelistab sisseostude tegemisel teenindust, kaubavalikut ja ostumugavust silmas pidades pealinna 16 supermarketist Kristiine Keskust, selgus Tallinna elanike ostuharjumuse uuringust, kirjutab Eesti Päevaleht.
Kui lisada regulaarsetele külastajatele ka need inimesed, kes vahel kaubakeskustest läbi astuvad, jääb selgelt juhtpositsioonile Kristiine Keskus, millele järgnevad Tallinna Kaubamaja ja Stockmann.
?See asjaolu on seletatav lisaks nende kaubanduskeskuste atraktiivsusele ka soodsa asukohaga, sest maksimarketid ja selverid on rohkem piirkondliku külastatavusega,? selgitas uuringu läbiviinud Ariko Marketingi projektijuht Liina Kilemit.
Kristiine Keskuses käib plaanipäraselt oste sooritamas 25 protsenti, Tallinna Kaubamajas 14 protsenti ning Stockmannis ja Sikupilli Prismas võrdselt 11 protsenti tallinlastest, selgus detsembris läbiviidud küsitlusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele