• OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,18
  • OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,18
  • 23.01.01, 10:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW plaanib Kaliningradi koostetehase ületoomist Baltikumi

BMW on juba mõnda aega kaalunud võimalust ehitada mõnda Balti riiki koostehas, arvestades suurt potentsiaali Venemaa autoturul.
Eestit ei ole kandidaatriikide seast küll veel lõplikult välja jäetud, kuid hetkel on tõenäolisem tulevase tehase asukoht siiski Lätis, nentis AS United Motors müügidirektor Toomas Pärna.
Seni ei olnud Baieri mootoritehasel Balti filiaali rajamisega kiiret olnud, kuna Kaliningradi koostetehas töötas soodsa maksupoliitika laines täie võimsusega. Seal toodetud autosid luges Venemaa kodumaiseks toodanguks, millele ei kehtinud tollimaksud, samas ei kehtinud ka Kaliningradi oblastisse sisse veetavatele detailidele Venemaa impordimaksud.
Alanud aastast aga muutis Venemaa oma maksupoliitikat Kaliningradi oblasti suhtes ning nüüdsest tuleb maksta iga seal toodetult auto pealt 20protsendilist tolli- ja 10protsendilist aktsiisimaksu. Sama kehtib ka Kaliningradis toodetud Kiade kohta, mistõttu on üsna tõenäoline, et olukorra jätkudes sulgeb Kaliningradi autotehas oma uksed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele