Täna kehtima hakkav liiklusseadus määrab nagu vanagi, et juht ei tohi joobeseisundis rooli taha istuda, kuid täpsustab joobe mõiste, kirjutab SL Õhtuleht.
Autojuhid, kes lootsid LE puudumisel rallida Tallinnast Pärnusse, peavad siiski pettuma. Seaduses endas on määratud, et asulais võib sõita 50, väljaspool 90 kilomeetrit tunnis ning kihutaja karistusest ei pääse.
Ka parkimiskord on võrdlemisi täpselt ette kirjutatud. Fooritulede järjestuse ja tähenduse ning liiklusmärgid määravad aga kõikvõimalikud rahvusvahelised konventsioonid, millega Eesti on ühinenud, niikuinii.
Uue seaduse järgi võib alkoholisisaldus juhi poolt puhutud liitris õhus olla 0,1 milligrammi. Veres on piir 0,2 promilli.
Kuid politseinikud kasutavad ka edaspidi alkomeetreid, mis ei ole kuigi täpsed. Kui joove ületas 0,5 promilli piiri, süttib mõõdikus punane tuli. Alla 0,5promillist joovet tähistab kollane ning kainet inimest roheline signaallamp.
Pole selge, kuidas sellise seadmega joobepiiri määrata. Ning lisaks on ilmnenud ajakirjanduse andmeil, et praegused alkomeetrid on seadmed, mida ei taadelda ega kontrollita.
Seotud lood
Kui majandusnäitajad langevad, tõuseb vajadus turvateenuste järele, sest kuritegevus hoogustub. G4Si juhatuse esimees Priit Sarapuu ütles, et enim toimub kuritegusid just mehitamata valvega väliobjektidel, kus pimeda aja saabudes on kurjategijatel mugav tegutseda.
Enimloetud
5
Kahjum parandati suuremaks
Hetkel kuum
Kahjum parandati suuremaks
Berkshire Hathaway kontol seisab rekordiline summa
Tagasi Äripäeva esilehele