Saks: Philip Morrise kampaania ei propageeri suitsetamist

02. veebruar 2001, 08:13

Sigaretifirma Philip Morris algatatud uute spordiväljakute rajamise kampaania välistab suitsetamise propageerimise noorte seas, kinnitas projektis osalev rahvastikuminister Katrin Saks Eesti Päevalehele.

?Ühelegi väljakule ei püstitata ühtegi tubakafirma reklaami,? kinnitas Saks. ?Loodame, et see projekt hakkab lumepallina kasvama, tõmmates kaasa mitmeid firmasid.?

Saks käivitab koos maailma ühe suurema tubakatooteid valmistava firmaga Philip Morris 24 spordiväljaku renoveerimisprojekti, et pakkuda kohalikele elanikele paremaid vaba aja veetmise võimalusi.

Tallinna sotsiaal- ja tervishoiuameti peaspetsialisti Ene Tombergi sõnul on projekt igati tervitatav, kuid rahvastikuministri kohuseks on ka järelevalve tagamine. ?Turvalist laste sportimist tuleb toetada, aga kui näiteks 50 meetri kaugusele väljakust pannakse püsti Marlboro-mehe plakat, siis on ettevõtmine kasutu,? ütles Tomberg. ?Tallinnast Tartusse sõitis ju tasuta Memphise buss, mis on ehtne varjatud reklaami näide.?

Pärast avaliku sigaretireklaami keelustamist Eestis on tubakafirmad järjest rohkem kasutanud varjatud reklaami võtteid. Lisaks Philip Morrise spordiväljakute projektile ja Austria Tabaki tasuta bussiliinile toetab tubakafirma Barclay Tallinnas toimuvaid tantsuüritusi Vibe.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing