Statistikaprogramm värskete andmete põhjal kogus Everyday portaal möödunud nädala jooksul rekordarvu, 4 miljonit kontakti.
Keskmiselt kogus Everyday seega 6,6 klikki sekundis.
Tele2 e-kommertsi direktori Andres Jõesaare sõnul on kontaktide arv pidevalt kasvanud. 'Nädala liiklus 4 miljonit kontakti on meie jaoks erakordne. Suurimad liikluse tekitajad portaalis on e-posti saatmine ning uudiste lugemine. Et ajakirjanduslikku sisu on peagi veelgi lisandumas, siis on jõudsat tõusu oodata.'
Märkimisväärse arvu kontakte on andnud uus rakendus Klubid ehk virtuaalne kohtumispaik meeskondadele, kes saavad ühiselt kasutada erinevaid suhtlemisvõimalusi ja jagada tööülesandeid.
Everyday.com pakub tasuta e-posti aadressi, isiklikku aadressiraamatut, dokumentide hoidlat ning viidete kogu, mis on kättesaadavad igast internetiga ühendatud arvutist.
Everyday keskkonnas on üle kahekümne erineva rakenduse, nende hulgas ka koolitus- ja kinnisvarakeskus, kuulutuste rubriik, autoturg ja mööblikaubamaja.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.