AS Edelaraudtee 2000. aasta kahjum oli esialgsetel andmetel 22 miljonit krooni, mis võib peale veebruari teisel poolel algavat audiitorkontrolli ületada 50 miljonit krooni, teatas ettevõtte esindaja.
?Eelmist juhtkonda väga süüdistada ei tahaks, kõik on toimunud riigiametnikest koosnenud nõukogu heakskiidul?, kommenteeris ettevõtte kehva seisu Edelaraudtee juhatuse esimees Henn Ruubel.
Ruubeli sõnul koosneb kahjum nii otsesest majandustegevusest, mille märksõnadeks on üle oma võimete elamine ja kergemeelne investeerimispoliitika kui ka Eesti Raudtee 29 miljoni krooni suurusest nõudest infrastruktuuri kasutamise eest. ?See on olemuslikult väga huvitav nõue, kuna riik on kinnitanud Edelaraudtee erastamislepingus, et sellist arvet ei tule, ja juhul kui tuleb, siis on see ministeeriumi probleem?, rääkis Ruubel.
?Raamatupidamislikult me selle arvega loomulikult arvestame, kuid on selge, et GB Railwaysi juhitav Edelaraudtee seda maksma ei hakka. Kui riik kavatseb lisaks inimeste koondamise ebameeldivale tööle ka oma muud sorti musta pesu hakata investori kätega pesema, mis muide tundubki olevat teede-ja sideministeeriumi eesmärk, siis see rong enam pikalt ei sõida?, rääkis Ruubel.
Teede-ja sideminister Toivo Jürgenson vabastas möödunud aasta mais toimunud Edelaraudtee aktsionäride üldkoosolekul tehtud otsusega Edelaraudtee infrastruktuuri tasu maksmisest. Kinnitamata andmetel tegi Jürgenson samasisulise otsuse ka sügisel toimunud Eesti Raudtee aktsionäride üldkoosolekul.
Seotud lood
Kuigi töötame selleks, et suurendada heaolu, luua kindlustunnet endale ja lähedastele, võib tööpinge heaolu ja suhteid kahjustama hakata, kirjutab Tallinna Ülikooli õppejõuarenduse ekspert Katrin Aava.
Enimloetud
5
Lisatud Pärnumaa ettevõtete TOP
6
Kahjum parandati suuremaks
Hetkel kuum
Kahjum parandati suuremaks
Lisatud Pärnumaa ettevõtete TOP
“Mitte hiinlased, vaid Euroopa on ise endale jalga tulistanud“
Tagasi Äripäeva esilehele